Flow houd de baas wel voor de gek, hij doet de schuifpui open als ze ervoor gaat staan.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef: En ik bewaar tegenwoordig mn wierookhoutjes daar op het plankje naast de wceend en de reserverol. Veel prettiger dan een vieze brise.Das een goeie! Gaat in het 'niet vergeten' boekie
Els en Max schreef: Maandag hebben Flow en ik de baas opgehaald. Die 2 waren gelijk al helemaal gek op elkaar, ze hebben samen het schip verkend en eenmaal thuis op de grond liggen dweilen. Fijn dat dat zo goed gaat.
Flow houd de baas wel voor de gek, hij doet de schuifpui open als ze ervoor gaat staan.Zo'n 100x op een avond.
![]()
Els en Max schreef: Ik heb zojuist Flow ingeschreven voor Bleiswijk, op 2 en 3 november. Het word haar show-debuut.haha, het wordt Laddy's debuut ook. Wanneer moeten jullie?? Wij op 2 novemberVoor die tijd maar wel even een paar keer gedegen ringtraining volgen, staan we tenminste niet onvoorbereid voor schut.
ashley schreef: Zo terug van de revalidatieartsdat komt wel even flink binnen. Sterkte Joke, we denken aan je.
Fysiotherapie kan wss al geen eens daar is mijn lijf al te ziek/zwak voorZe heeft me wel doorverwezen naar een ergotherapeut. Er moeten aanpassingen in en rond het huis komen en eigenlijk een rollator ( maar die heb ik al gevonden in de hondenbuggy). Wel moet er heel dringend een scootmobiel komen met aangepaste zitvoorziening
![]()
![]()
Geloof dat ik het daar nog niet helemaal mee eens benHet is in ene allemaal zo echt
Gelukkig is Jeroen vandaag thuis dus we gaan zo eerst even lekkere dingen lunchen en dan kruip ik een paar uur onder de wol, hij ook verplicht, en dan even lezen en doezelen. Het is toch geen weer om buiten dingen te doen. De plantjes moeten nog in de bakken maar die staan er morgen ook nog wel![]()
ashley schreef: Zo terug van de revalidatiearts
Fysiotherapie kan wss al geen eens daar is mijn lijf al te ziek/zwak voorZe heeft me wel doorverwezen naar een ergotherapeut. Er moeten aanpassingen in en rond het huis komen en eigenlijk een rollator ( maar die heb ik al gevonden in de hondenbuggy). Wel moet er heel dringend een scootmobiel komen met aangepaste zitvoorziening
![]()
![]()
Geloof dat ik het daar nog niet helemaal mee eens benHet is in ene allemaal zo echt
Gelukkig is Jeroen vandaag thuis dus we gaan zo eerst even lekkere dingen lunchen en dan kruip ik een paar uur onder de wol, hij ook verplicht, en dan even lezen en doezelen. Het is toch geen weer om buiten dingen te doen. De plantjes moeten nog in de bakken maar die staan er morgen ook nog wel![]()