Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Els&Flow
Maandag hebben Flow en ik de baas opgehaald. Die 2 waren gelijk al helemaal gek op elkaar, ze hebben samen het schip verkend en eenmaal thuis op de grond liggen dweilen. Fijn dat dat zo goed gaat.
Flow houd de baas wel voor de gek, hij doet de schuifpui open als ze ervoor gaat staan. :D Zo'n 100x op een avond. :D
Door TMG1961
Dadelijk even snel naar het dorp..nu is het nog droog.
Ben aan het zoeken en lezen over weil enting..Pixie zou die begin Juni moeten krijgen. Ben er nog niet uit of ik haar laat enten.
Door zhiva
koekje schreef: En ik bewaar tegenwoordig mn wierookhoutjes daar op het plankje naast de wceend en de reserverol. Veel prettiger dan een vieze brise.
Das een goeie! Gaat in het 'niet vergeten' boekie :biggrin2:
Els en Max schreef: Maandag hebben Flow en ik de baas opgehaald. Die 2 waren gelijk al helemaal gek op elkaar, ze hebben samen het schip verkend en eenmaal thuis op de grond liggen dweilen. Fijn dat dat zo goed gaat.
Flow houd de baas wel voor de gek, hij doet de schuifpui open als ze ervoor gaat staan. :D Zo'n 100x op een avond. :D
:biggrin2: :biggrin2:
Ze heeft hem al snel om haar mooie pootje gewonden. :biggrin2:

Heerlijk dat hij thuis is Els. :-*
Mijn ww geregeld. Dossier is nu compleet en nu krijg ik over vier weken geld....
Ook even mijn nieuwe verblijfsvergunning op gehaald. Tussendoor ben ik mijn nichtjes naar en van school aan het chauffeuren met dit mooie weer.
Door Els&Flow
Ik heb zojuist Flow ingeschreven voor Bleiswijk, op 2 en 3 november. Het word haar show-debuut. :biggrin2: Voor die tijd maar wel even een paar keer gedegen ringtraining volgen, staan we tenminste niet onvoorbereid voor schut.
Door Dian
Els en Max schreef: Ik heb zojuist Flow ingeschreven voor Bleiswijk, op 2 en 3 november. Het word haar show-debuut. :biggrin2: Voor die tijd maar wel even een paar keer gedegen ringtraining volgen, staan we tenminste niet onvoorbereid voor schut.
haha, het wordt Laddy's debuut ook. Wanneer moeten jullie?? Wij op 2 november :D
Door ashley
Zo terug van de revalidatiearts  :-\

Fysiotherapie kan wss al geen eens daar is mijn lijf al te ziek/zwak voor  :-X Ze heeft me wel doorverwezen naar een ergotherapeut. Er moeten aanpassingen in en rond het huis komen en eigenlijk een rollator ( maar die heb ik al gevonden in de hondenbuggy). Wel moet er heel dringend een scootmobiel komen met aangepaste zitvoorziening  :-\ :(

Geloof dat ik het daar nog niet helemaal mee eens ben  >:( Het is in ene allemaal zo echt  :-X
Gelukkig is Jeroen vandaag thuis dus we gaan zo eerst even lekkere dingen lunchen en dan kruip ik een paar uur onder de wol, hij ook verplicht, en dan even lezen en doezelen. Het is toch geen weer om buiten dingen te doen. De plantjes moeten nog in de bakken maar die staan er morgen ook nog wel  ;)
Door TMG1961
Wat een pokke weer..net even op fiets weggeweest. Zeikenat geregend, vernikkeld van de kou..tis hier nog geen 10 graden. Ben het nu toch echt poep en poepje ziek dit weer
Door Nynke
mijn buurman wil voor mij een MP3 maken met allemaal Flairck-stukken erop, dus ik zit op Joetjoep te kijken en ben meteen weer helemaal terug in mijn jeugd/jonge jaren  :biggrin2: :biggrin2:
Door Els&Flow
ashley schreef: Zo terug van de revalidatiearts  :-\

Fysiotherapie kan wss al geen eens daar is mijn lijf al te ziek/zwak voor  :-X Ze heeft me wel doorverwezen naar een ergotherapeut. Er moeten aanpassingen in en rond het huis komen en eigenlijk een rollator ( maar die heb ik al gevonden in de hondenbuggy). Wel moet er heel dringend een scootmobiel komen met aangepaste zitvoorziening  :-\ :(

Geloof dat ik het daar nog niet helemaal mee eens ben  >:( Het is in ene allemaal zo echt  :-X
Gelukkig is Jeroen vandaag thuis dus we gaan zo eerst even lekkere dingen lunchen en dan kruip ik een paar uur onder de wol, hij ook verplicht, en dan even lezen en doezelen. Het is toch geen weer om buiten dingen te doen. De plantjes moeten nog in de bakken maar die staan er morgen ook nog wel  ;)
dat komt wel even flink binnen. Sterkte Joke, we denken aan je. :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door TMG1961
ashley schreef: Zo terug van de revalidatiearts  :-\

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door inge58
Wij zijn enkele weken geleden naar ons campinghuisje verkast voor het "zomer"seizoen.
En ik ga NIET terug naar huis....ik vertik het  >:(

ps de kachel maakt over uren
(en we gaan nog niet naar huis,nog lang niet nog lang niet)  ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door