Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-Annemarie- schreef: Goed bericht! Hoop dat ze er geen last meer van heeft.ik heb de was ook buiten gedroogd, om half 2 opgehangen en om half 7 was t droog. Gelukkig was de zon er vandaag en beetje wind, droogt het gras voor de dames goed.
Mooi weer, mooi weer?! Het was hier droog, daar heb je alles mee gezegd.![]()
Urs schreef: ik heb de was ook buiten gedroogd, om half 2 opgehangen en om half 7 was t droog. Gelukkig was de zon er vandaag en beetje wind, droogt het gras voor de dames goed.Hier hangt de hondenwas nog buiten, zal zo ook wel droog zijn.
Komende week is het weer koud, nog langer wachten met het gras inkuilen was niet verstandig, er zat een dik pak op en als het gras dan gaat liggen wordt het veel lastiger maaien.
We gaan trouwens rond half oktober verkassen naar de boerderij.
Ronald schreef: Ach... dag kippetjeRik heeft er ook 1
Wat nu Nyn... jij een nieuwe mobiel? Of wilde R jouw oude hebben![]()
-Annemarie- schreef: Sneu van je kippie.Een vriendin van haar, ook Hollands, had het diertje gevonden, maar kon/wilde het niet houden. Mijn zus dacht al langer over een hondje, ze wilde ook graag het waakterriertje van de boer naast hen redden, deze woont/leeft aan een kettingHet blijft moeilijk hoor, met kippen. Het is wat je zegt, ze leven óf ze zijn dood. Hier dezelfde ervaring.
In een doos bij de bushalte?Goed dat je zus langs kwam.
Spaanse hondjes zijn echt heel bijzonder.8)