Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Urs
-Annemarie- schreef: Goed bericht! Hoop dat ze er geen last meer van heeft.  :-*

Mooi weer, mooi weer?!  Het was hier droog, daar heb je alles mee gezegd.  :(
ik heb de was ook buiten gedroogd, om half 2 opgehangen en om half 7 was t droog. Gelukkig was de zon er vandaag en beetje wind, droogt het gras voor de dames goed.
Komende week is het weer koud, nog langer wachten met het gras inkuilen was niet verstandig, er zat een dik pak op en als het gras dan gaat liggen wordt het veel lastiger maaien.

We gaan trouwens rond half oktober verkassen naar de boerderij.
Door Kaela
We willen Oscar uit gaan laten, maar hij ligt er zooooo lekker bij. Helemaal plat en het neigt zelf een beetje naar lekker op zijn rug liggen. Oké, helemaal op zijn rug leggen is teveel van het goede, maar ik word week van emotie als ik hem zo lekker zie liggen!

Oh verrek, hij komt net overeind, tijd om de schoenen aan te trekken!
Door -Annemarie-
Urs schreef: ik heb de was ook buiten gedroogd, om half 2 opgehangen en om half 7 was t droog. Gelukkig was de zon er vandaag en beetje wind, droogt het gras voor de dames goed.
Komende week is het weer koud, nog langer wachten met het gras inkuilen was niet verstandig, er zat een dik pak op en als het gras dan gaat liggen wordt het veel lastiger maaien.

We gaan trouwens rond half oktober verkassen naar de boerderij.
Hier hangt de hondenwas nog buiten, zal zo ook wel droog zijn.  :)

Dochter vind het niet erg dat het koud is. Die doet eindexamen en dan kun je maar beter slecht weer hebben om te blokken en te pennen.  :biggrin2:  Dus wat haar betreft is het tot en met 27 mei dit weer.  :D
Door Nynke
Vanmorgen voor een heerlijk bezoekje naar Arnhem gereden en dat was inderdaad helemaal super  :) :) :)

Thuisgekomen geprobeerd mijn zieke kippetje te voeren, maar ondanks dat ze wel wat graan wilde eten, was toch duidelijk te zien dat ze lichamelijk achteruit ging, dus hebben we d.m.v. een klap met een scherpe bijl een snel einde aan haar leven gemaakt  :'( :'(  Dag Saartje  :'( :'(  net een jaar oud geworden  :( Daarna hebben we haar begraven in het park bij Wijffie en Jet.

Verder heb ik een nieuwe mobiel en ben ik daar mee aan het klooien; dat valt niet mee  ::) Morgen eerst maar even een mooi/praktisch hoesje scoren bij de mediamarkt.
Door Pluto
Zo, de verliezend finalist van het MiniMasters Voetbaltoernooi 2013 is weer thuis, gevoerd, verfrist en zit nu met de beentjes omhoog in zijn zetel!
Kenonne, gewoon 2e geworden, geheel tegen alle, vooral onze eigen, verwachtingen in.
Ondertussen een rode koon van het zonnetje, de clubkas is goed gespekt, want door het mooie weer waren er veel toeschouwers en kon de tap goed blijven lopen!

Daarna nog ff gauw een baby-borrel bezocht en nu heerlijk nog een dagje nagenieten met mijn 4 schatten!
Door Nynke
Ronald schreef: Ach... dag kippetje  :'(

Wat nu Nyn... jij een nieuwe mobiel? Of wilde R jouw oude hebben  :biggrin2:
Rik heeft er ook 1  :biggrin2: :biggrin2:  Een Samsung Galaxy Ace  :P :P 

Ja, het was heel triest voor Saartje, maar, ze zeggen; een kip leeft of is dood, meer kleuren zijn er niet  :-\ :-\ en in dit geval heb ik echt mijn best gedaan om haar tot leven terug te brengen, maar ze leek zelf niet meeer te willen, eten, graan dan, deed ze nog wel, maar een levend meelwormpje kon haar niet bekoren. En gezien ze daar normaal gesproken dol op was, net als Juffie en Moppie trouwens, was dat wel een teken aan de wand  :-\ :-\
Ach Nynke wat jammer van je kipje. :'( hier wel dezelfde ervaring op een enkele keer na dat het wel goed kwam.
Hard in de tuin gewerkt vandaag en vanwege au in de rug maar lekker even in een warm kneipp bad geweest. Nu lekker op de bank hangen. Zoë ligt buiten westen op de andere bank. Die heeft ook heel hard in de tuin gewerkt vandaag. ;D
Door Nynke
Ik zie net op FB dat mijn zus, die in Zuid-Spanje woont, een puppy heeft !!  Het diertje zat in een doosje bij een bushalte  :'( 

Prachtig diertje ook nog om te zien !! 
Door -Annemarie-
Sneu van je kippie.  :'(  Het blijft moeilijk hoor, met kippen. Het is wat je zegt, ze leven óf ze zijn dood. Hier dezelfde ervaring.  :(

In een doos bij de bushalte?  >:(  Goed dat je zus langs kwam.  :-*
Spaanse hondjes zijn echt heel bijzonder.  :)  8)
Door Nynke
-Annemarie- schreef: Sneu van je kippie.  :'(  Het blijft moeilijk hoor, met kippen. Het is wat je zegt, ze leven óf ze zijn dood. Hier dezelfde ervaring.  :(

In een doos bij de bushalte?  >:(  Goed dat je zus langs kwam.  :-*
Spaanse hondjes zijn echt heel bijzonder.  :)  8)
Een vriendin van haar, ook Hollands, had het diertje gevonden, maar kon/wilde het niet houden. Mijn zus dacht al langer over een hondje, ze wilde ook graag het waakterriertje van de boer naast hen redden, deze woont/leeft aan een ketting  :'( :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door