Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Saskia-
Pauline schreef: Ik heb donderdag zo gelachen, wil het jullie niet onthouden.

Sta ik afgelopen donderdag met mijn vader, die vandaag dus 81 is geworden, bij de Aldi in de rij voor de kassa. We hebben boodschappen gedaan en op het moment dat hij aan de beurt is pakt hij e.e.a. op de band. Voor hem staat een dame op leeftijd.
Hij legt zijn boodschappen op en laat een grillworst op de grond vallen, die rolt bij de dame voor hem tussen haar benen. Zegt hij tegen de dame: "Mevrouw.... mijn worst ligt tussen uw benen! Ik bedoel er niets mee hoor, ik word zaterdag 81...." De mevrouw keek tamelijk verontwaardigd achterom. Ik heb in een stuip gelegen.  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
:2funny: :2funny: :2funny:
Door -Saskia-
calimero_a schreef: Vanochtend al op tijd slingers opgehangen en de kinderstoel versiert. Dochterlief vindt het vooral een beetje raar, maar al dat gekleurde wapperende spul is natuurlijk hartstikke leuk! Vandaag komen zo'n 20 mensen op bezoek dus het wordt druk. Ik zet dus zo alvast de soep op want meestal blijft iedereen eten  ;D Straks krijgt ze een slagroomtaart met een 1-kaarsje erop en daarna mag ze zich uitleven. Hopelijk kan ik morgen dan een leuke foto laten zien  ;) ;)
Gefeliciteerd!  :D
Door Dian
Pauline schreef: Ik heb donderdag zo gelachen, wil het jullie niet onthouden.

Sta ik afgelopen donderdag met mijn vader, die vandaag dus 81 is geworden, bij de Aldi in de rij voor de kassa. We hebben boodschappen gedaan en op het moment dat hij aan de beurt is pakt hij e.e.a. op de band. Voor hem staat een dame op leeftijd.
Hij legt zijn boodschappen op en laat een grillworst op de grond vallen, die rolt bij de dame voor hem tussen haar benen. Zegt hij tegen de dame: "Mevrouw.... mijn worst ligt tussen uw benen! Ik bedoel er niets mee hoor, ik word zaterdag 81...." De mevrouw keek tamelijk verontwaardigd achterom. Ik heb in een stuip gelegen.  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
geweldig :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: en als nog gefeliciteerd met je vaders verjaardag :-* :-* :-*
Door Dian
calimero_a schreef: ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Geweldig!!!!! Je had me op kunnen vegen (nu ook al trouwens!). Nog gefeliciteerd dan natuurlijk!

Vanochtend al op tijd slingers opgehangen en de kinderstoel versiert. Dochterlief vindt het vooral een beetje raar, maar al dat gekleurde wapperende spul is natuurlijk hartstikke leuk! Vandaag komen zo'n 20 mensen op bezoek dus het wordt druk. Ik zet dus zo alvast de soep op want meestal blijft iedereen eten  ;D Straks krijgt ze een slagroomtaart met een 1-kaarsje erop en daarna mag ze zich uitleven. Hopelijk kan ik morgen dan een leuke foto laten zien  ;) ;)
gefeliciteerd met je dochter, wat gaat de tijd toch snel :-* :-*

Afbeelding
Door Kinnie
Kinnie schreef: Zit nu al een kwartier te kijken naar de (in mijn ogen) zielige kat van de overburen.. Dt zit nu alweer een kwartier bij zijn huisje braaf voor de voordeur te wachten  :-\
Ik vind dat beestje zo zielig, volgens mij komt ie nooit in huis... Van de week kwam ik terug en toen ik uit de auto stapte kwam die kat erbij. Ik had Sem in de auto die er nog uit moest, dus niet heel handig. Maar het ging goed. Beestje zoekt contact, honden interesseren m geen biet.
Toen ik hier net woonde heb ik een keer de neiging gehad om (voor de kat) aan te bellen toen ie ook al zo braaf voor zn huis zat te wachten.
Nu heb ik de neiging om het beestje te gaan voeren, hij is zó mager..  :-\
Maar ik durf niet zo goed, ten eerste heb ik geen verstand van katten en geen idee wat hij mag hebben, maar daarnaast weet ik natuurlijk ook geen achtergrond (mogelijke ziekten of allergieën oid) maar daarnaast als ie in de gaten heeft dat hij hier eten krijgt, gaat ie natuurlijk dagelijks komen... Hoewel ik dat laatste nog niet zo'n ramp zou vinden, ook al ben ik ook wel eens een paar dagen weg met de honden...
Hmmz
Nou kom ik er vandaag achter dat die kat helemaal neit van de overbuurvrouw is, maar van mensen in een zijstraat. De overbuurvrouw geeft hem ook alleen maar eten en daarom zit die kat altijd daar in de tuin en komt ie daar ook niet binnen...
Er is zelfs (voordat ik er woonde blijkt dus) al een keer de politie (oid) voor gebeld en nadat die zijn komen kijken werd er alleen gezegd "voer hem maar wat bij, verder kunnen we er niets aan doen"
Arm dier... Nu ga ik hem dan idd ook maar bijvoeren, beestje is graatmager.

Gewoon KVV mag een kat ook hebben?
Door Martine-Tom
De verhoudingen zijn iets anders voor honden en katten en vaak zit er pens in wat een kat niet lust, maar in dit geval zou ik niet aarzelen hoor.
Probeer er 1 zonder pens te geven denk dat dat beter in de smaak valt dan met  ;)

Arme poes  :-\
calimero_a schreef: ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Geweldig!!!!! Je had me op kunnen vegen (nu ook al trouwens!). Nog gefeliciteerd dan natuurlijk!

Vanochtend al op tijd slingers opgehangen en de kinderstoel versiert. Dochterlief vindt het vooral een beetje raar, maar al dat gekleurde wapperende spul is natuurlijk hartstikke leuk! Vandaag komen zo'n 20 mensen op bezoek dus het wordt druk. Ik zet dus zo alvast de soep op want meestal blijft iedereen eten  ;D Straks krijgt ze een slagroomtaart met een 1-kaarsje erop en daarna mag ze zich uitleven. Hopelijk kan ik morgen dan een leuke foto laten zien  ;) ;)
Van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je dochter! :-*
Ben benieuwd wat ze met de slagroomtaart gaat doen. :biggrin2:
Door Kaela
Net nog een paar uur in mijn bedje liggen ronken. De gebroken nachten op de bank hakken er aardig in. Straks weer wandelen en dan ga ik meneer K in (proberen te) maken met kolonisten  ;D
Door TMG1961
Gewandeld in zonnetje..eens wat anders dan in de regen en kou wandelen. Alleen zo jammer dat het morgen weer afgelopen is met het mooie weer  :( En het zou voorlopig ook niet echt zomer worden  :( Ik denk dat ik een enkeltje atacama woestijn boek..daar regent het tenminste nooit  :biggrin2:
Door ashley
Heerlijk de hele dag in het zonnetje gezeten met een boek, honden liggen te snurken erbij.....Goede dag vandaag  ;) Lichamelijk helemaal niet maar ach voor de rest gaat het vandaag prima zo. Nu wachten tot Jeroen thuis is van het voetbaltoernooi en even zien of hij nog wat wil eten of dat hij al genoeg bier op heeft  ;D Ben benieuwd  :P
Door *Natasja*
Al de hele dag aan het genieten van het mooie weer, en we hebben net de barbecue aangestoken. Wat het morgen wordt, zien we dan wel weer; vandaag hebben we toch maar mooi het zonnetje gezien en gevoeld 8)
Door Urs
We hebben vanmiddag de dierenarts mogen bezoeken. Otje wou alvast oefenen voor imker , ze kwam binnen met een dikke neus , de angel zat nog in d'r lip. Toch maar de da gebeld het werd toch wel steeds dikker. Paar prikjes en nu zie je er nog weinig van, het gehemelte ging ook mee doen.

Afbeelding

Hopelijk blijft de regen nog even weg, vanavond wordt het gras ingekuild op de boerderij, zou fijn zijn als dat droog kan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door