Kinnie schreef:
Zit nu al een kwartier te kijken naar de (in mijn ogen) zielige kat van de overburen.. Dt zit nu alweer een kwartier bij zijn huisje braaf voor de voordeur te wachten 
Ik vind dat beestje zo zielig, volgens mij komt ie nooit in huis... Van de week kwam ik terug en toen ik uit de auto stapte kwam die kat erbij. Ik had Sem in de auto die er nog uit moest, dus niet heel handig. Maar het ging goed. Beestje zoekt contact, honden interesseren m geen biet.
Toen ik hier net woonde heb ik een keer de neiging gehad om (voor de kat) aan te bellen toen ie ook al zo braaf voor zn huis zat te wachten.
Nu heb ik de neiging om het beestje te gaan voeren, hij is zó mager.. 
Maar ik durf niet zo goed, ten eerste heb ik geen verstand van katten en geen idee wat hij mag hebben, maar daarnaast weet ik natuurlijk ook geen achtergrond (mogelijke ziekten of allergieën oid) maar daarnaast als ie in de gaten heeft dat hij hier eten krijgt, gaat ie natuurlijk dagelijks komen... Hoewel ik dat laatste nog niet zo'n ramp zou vinden, ook al ben ik ook wel eens een paar dagen weg met de honden...
Hmmz
Nou kom ik er vandaag achter dat die kat helemaal neit van de overbuurvrouw is, maar van mensen in een zijstraat. De overbuurvrouw geeft hem ook alleen maar eten en daarom zit die kat altijd daar in de tuin en komt ie daar ook niet binnen...
Er is zelfs (voordat ik er woonde blijkt dus) al een keer de politie (oid) voor gebeld en nadat die zijn komen kijken werd er alleen gezegd "voer hem maar wat bij, verder kunnen we er niets aan doen"
Arm dier... Nu ga ik hem dan idd ook maar bijvoeren, beestje is graatmager.
Gewoon KVV mag een kat ook hebben?