Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
*Dorothea* schreef: Mijn duim heeft een heel zwaar leven. Hing er eerst een hamster in die niet meer los liet, vervolgens een stel kattennagels en tot slot een scherpe schaar.Moet hier wel een beetje om lachen. Ik had beeld met die hamster![]()
*Dorothea* schreef: 4 dagen vrij, hoe fijn is dat!Tijd voor genezen van het duimpje![]()
*Dorothea* schreef: Mijn duim heeft een heel zwaar leven. Hing er eerst een hamster in die niet meer los liet, vervolgens een stel kattennagels en tot slot een scherpe schaar.Vraag van de dag:![]()
pluto schreef: Vraag van de dag:mijn andere duim
Wie hing er aan de andere kant van die schaar?
*Dorothea* schreef: mijn andere duimAha, gevalletje valsspelen tijdens het duimworstelen dus!
pluto schreef: Aha, gevalletje valsspelen tijdens het duimworstelen dus!levensgevaarlijke hobby beloningssnoepjes knippen voor de hond, gelukkig dit keer niet met de snoeischaar.
![]()
eelke schreef: Gisteren best een beetje heel erg hard een paardenhoofd tegen mijn kop aan gehad. Stond er van te tollen. Nu nog steeds hoofdpijn, zelfs last van mijn nekOja een paard heeft een hoofd
Zo'n hoofd komt goed aanvraag me af wat het paard er van voelt.
*Dorothea* schreef: levensgevaarlijke hobby beloningssnoepjes knippen voor de hond, gelukkig dit keer niet met de snoeischaar.Huh, zelf knippen, die Frolicjes zijn toch al klein genoeg?