Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Fido
*Dorothea* schreef: Mijn duim heeft een heel zwaar leven. Hing er eerst een hamster in die niet meer los liet, vervolgens een stel kattennagels en tot slot een scherpe schaar.  :-X
Moet hier wel een beetje om lachen. Ik had beeld met die hamster  :biggrin2:
*Dorothea* schreef: 4 dagen vrij, hoe fijn is dat!  :D
Tijd voor genezen van het duimpje  ;)
Door Pluto
*Dorothea* schreef: Mijn duim heeft een heel zwaar leven. Hing er eerst een hamster in die niet meer los liet, vervolgens een stel kattennagels en tot slot een scherpe schaar:-X
Vraag van de dag:
Wie hing er aan de andere kant van die schaar?

:biggrin2:

:-* erop en lekker genezen tijdens je minivakantie.
Pas op voor scherpe Patsy bijtertjes!
Door Kaela
Er is hier iemand die denkt dat hij met klappende kaken de jeuk aan zijn kont op kan lossen  ::) Hij kan er natuurlijk niet bij, dus dan gaat ie uit frustratie maar zijn kaken op elkaar laten klappen. Heel prettig achtergrond geluidje, maar altijd nog beter dan de lik, kwijl, snuif en proest geluiden die hij produceerde toen ik gisteravond in slaap wilde vallen hihi.
Door Nynke
Het zieke kippie leek achteruit te gaan en gisteren had ik dus besloten om haar de genadeklap te geven, maar hebben we toch maar besloten haar binnen te halen in een benchje, waar ze, weliswaar met de potjes voor snavel te houden, goed gegeten en gedronken heeft. Nu dus zo weer voeren en dan maar kijken of ze echt vooruit gaat.

Verder gaan we vanmiddag naar de zaaimarkt op het Deliplein in Katendrecht, kijken of daar nog leuke dingen te scoren zijn  :biggrin2: :biggrin2:

Morgen "even" heen en weer naar Arnhem, ik verheug me erop  :) :) :)
Door *Natasja*
Net met Benthe gelopen, komen we een loslopende (nog redelijk jonge) bullterriër tegen, die tot zes keer tegen mij opsprong met zijn modderpoten. Zijn vrouwtje vond het niet nodig om hem bij zijn lurven te pakken, ze stond er een beetje schaapachtig bij. Op mijn sarcastische "Nou, die kan straks meteen de wasmachine in" kwam zelfs geen sorry.

>:(
Door eelke
Gisteren best een beetje heel erg hard een paardenhoofd tegen mijn kop aan gehad. Stond er van te tollen. Nu nog steeds hoofdpijn, zelfs last van mijn nek  :o

Zo'n hoofd komt goed aan :P vraag me af wat het paard er van voelt.
Door *Dorothea*
eelke schreef: Gisteren best een beetje heel erg hard een paardenhoofd tegen mijn kop aan gehad. Stond er van te tollen. Nu nog steeds hoofdpijn, zelfs last van mijn nek  :o

Zo'n hoofd komt goed aan :P vraag me af wat het paard er van voelt.
Oja een paard heeft een hoofd  :biggrin2:
Door Pluto
*Dorothea* schreef: levensgevaarlijke hobby beloningssnoepjes knippen voor de hond, gelukkig dit keer niet met de snoeischaar.
Huh, zelf knippen, die Frolicjes zijn toch al klein genoeg?
:biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door