Beau kan ook niet tegen vis uit blik, of het nou met olie of water is...hij gaat acuut aan de dunne.
Maar met wat Okugest en een banaantje gaat het meestal met een dag weer over hoor.
Moderator: Lizzy
zurca schreef: Ok..Roosvicee in huis, dossering; naar smaak aanlengen met waterWat zielig voor Tous..Ik ben sinds kort dus groene leem fan!! Werkt echt fantastisch!!Twee eetlepels dan maar??
Okugest kan ik de dossering voor kinderen jonger dan 6 jaar aanhouden? bij accute klachten 1 per uur max 6 per dag..
Helen schreef: Wat zielig voor Tous..Ik ben sinds kort dus groene leem fan!! Werkt echt fantastisch!!Groene Leem he?! Mmmm ik zal eens gaan lezen
sylvia schreef: okugest geven wat rijst koken en het water te drinken gevenGhighi....Dat heb ik ook wel eens...bijv. die rooie kat bij
ik heb van jullie gedroomd, de wekker liep af en toen zei ik geef maar okugest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
misschien moet ik toch eens iets minder BPen
![]()
zurca schreef: Ghighi....Dat heb ik ook wel eens...bijv. die rooie kat bijJa kan je ook geven ipv zijn gewone voer
Ine in de boom..nachten lang over gedroomd
Maar ik zal wat rijst gaan koken, maakt het nog uit wat voor rijst? En ik lees ook weleens over gekookte kip of is het daar nog te vroeg voor?