Euhm ja, ik weet ook niet waarom ik dan nu al wakker en fris en fruitig zit te zijn. Gewoon, omdat het kan.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-Saskia- schreef:Jij bent niet wijs.Vakantie sinds 00:00u vannacht.
Euhm ja, ik weet ook niet waarom ik dan nu al wakker en fris en fruitig zit te zijn. Gewoon, omdat het kan.![]()
Kaela schreef: Ik zit ook fris en fruitig te zijn! Maar niet dankzij mijn wekker, die had ik per ongeluk op volgende week donderdag gezetHet is een wonder dat ik na een uur lang Oscar masseren en dan om half zes weer in slaap vallen, überhaupt nog een beetje bijtijds wakker ben geworden!
Wel heel fijn, Oscar was onrustig en ik ben hem gaan masseren. Na zijn vrij ernstige gemopper hebben we hem fysiek nogal met rust gelaten, alleen aaien op zijn schouders en af en toe een kroel op zijn neus als hij die zelf in onze handen duwde. Even hem het respect voor zijn lijf terug geven. Bij de massage mocht ik heel goed overal aankomen. Heb ook, heel zachtjes, in de buurt van zijn wonden gemasseerd en op een gegeven moment tilde hij zelfs zijn voorpoot op, zodat ik op zijn borst en een beetje zijn buik mocht kriebelen. Was even een heel fijn moment van vertrouwen herstellen. De volgende keer als iemand vraagt waar ze me snachts voor wakker mogen maken, dan zeg ik hierom!
pallas schreef:wij niet nee! De auto wel :-( vorige week nog voor apk en kleine beurt geweest en nu doet ie het niet meer. Nu eerst even eten en dan de hyunday mobiliteits service maar bellen.
Goed zeg !!! jullie twee kunnen niet stuk ....maar dat wist je toch wel![]()
-Saskia- schreef:Heb je Dommelsch al laten zien? Of Wodka? Of allebei?De gas-meneren zijn nog steeds bezig....
Els en Max schreef: Heb je Dommelsch al laten zien? Of Wodka? Of allebei?