Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Ik zit ook fris en fruitig te zijn! Maar niet dankzij mijn wekker, die had ik per ongeluk op volgende week donderdag gezet  ::) Het is een wonder dat ik na een uur lang Oscar masseren en dan om half zes weer in slaap vallen, überhaupt nog een beetje bijtijds wakker ben geworden!

Wel heel fijn, Oscar was onrustig en ik ben hem gaan masseren. Na zijn vrij ernstige gemopper hebben we hem fysiek nogal met rust gelaten, alleen aaien op zijn schouders en af en toe een kroel op zijn neus als hij die zelf in onze handen duwde. Even hem het respect voor zijn lijf terug geven. Bij de massage mocht ik heel goed overal aankomen. Heb ook, heel zachtjes, in de buurt van zijn wonden gemasseerd en op een gegeven moment tilde hij zelfs zijn voorpoot op, zodat ik op zijn borst en een beetje zijn buik mocht kriebelen. Was even een heel fijn moment van vertrouwen herstellen. De volgende keer als iemand vraagt waar ze me snachts voor wakker mogen maken, dan zeg ik hierom!
Door *Dorothea*
-Saskia- schreef: :D Vakantie sinds 00:00u vannacht.  :D

Euhm ja, ik weet ook niet waarom ik dan nu al wakker en fris en fruitig zit te zijn. Gewoon, omdat het kan.  ::)
Jij bent niet wijs. :uglystupid2:
ik ben zo gaar als wat, zit nu koffie naar binnen te gieten, op naar de puppencursus.
Door Pluto
Ook hier weer fris en fruitig, gisteravond naar de voetbaltraining kantine geweest, vandaag lekker vrij dus mezelf een ietsje laten gaan... ::)

Ach, het was de laatste van het seizoen en zo zijn we in ieder geval goed op elkaar ingespeeld voor het toernooi van zondag waar we als Heistars als vanouds weer zullen aantreden tegen teams met briljante namen als: ManChestHair United, De Auw Gleuvevullers (team van oud-postbodes), €1,80 voor tomatensoep is veel te duur en nog wat van zulke creatieve uitspattingen. Wij speelden eerst altijd mee onder de naam: o nee, veld 3 
Maar dat mag niet meer van de speaker... :biggrin2:

Nu even de hondjes eten geven en dan naar de garage voor een nieuw ventiel en horen wat een nieuwe dynamo gaat kosten voor Joke d'r auto.
Door pallas
Kaela schreef: Ik zit ook fris en fruitig te zijn! Maar niet dankzij mijn wekker, die had ik per ongeluk op volgende week donderdag gezet  ::) Het is een wonder dat ik na een uur lang Oscar masseren en dan om half zes weer in slaap vallen, überhaupt nog een beetje bijtijds wakker ben geworden!

Wel heel fijn, Oscar was onrustig en ik ben hem gaan masseren. Na zijn vrij ernstige gemopper hebben we hem fysiek nogal met rust gelaten, alleen aaien op zijn schouders en af en toe een kroel op zijn neus als hij die zelf in onze handen duwde. Even hem het respect voor zijn lijf terug geven. Bij de massage mocht ik heel goed overal aankomen. Heb ook, heel zachtjes, in de buurt van zijn wonden gemasseerd en op een gegeven moment tilde hij zelfs zijn voorpoot op, zodat ik op zijn borst en een beetje zijn buik mocht kriebelen. Was even een heel fijn moment van vertrouwen herstellen. De volgende keer als iemand vraagt waar ze me snachts voor wakker mogen maken, dan zeg ik hierom!

Goed zeg !!! jullie twee kunnen niet stuk ....maar dat wist je toch wel :-*
Door pallas
Heel vroeg er maar uit gegaan en met de honden naar buiten. konden ze even lekker raggen in het parkje :P
Daarna manlief uitgezwaaid en maar meteen de keuken in gedoken. Ik was gister al van plan om pompoensoep te maken, maar dat was er niet van gekomen. Nu is ie wel klaar en als ontbijtje vind ik het helemaal niet verkeerd hoor :drink: Neem zo gewoon nog een mok :biggrin2:

Verder een ochtendje luieren denk ik...nog wat op uitzending gemist bekijken en misschien wat leeswerk ( als ik niet in slaap kukel ::))
Door Lonaa
Meneer Lonaa uitgezwaaid. Kop koffie naar binnen gegoten. Brood naar binnen gegoten gestopt. Nieuwe bak koffie en dan vandaag een Lonaa-dag. Lekker naar de kappert enzo.  :D
Door -Saskia-
Gas-meneren ontvangen, die zijn lekker aan het werk. Ze gewaarschuwd dat er 2 grote honden in huis rondlopen, dus tussendeur goed dicht moeten houden (deur naar de straat staat open). Koffie en koek erin geduwd, waren ze blij mee.

Bij mijn tekst "twee grote honden" werd er verschrikt gevraagd of ze toch wel al gegeten hadden. "Nee, nog niet en pas maar op ze eten rauw." Ik denk dat ze heel snel klaar zijn.  :biggrin2:
Door eelke
Zow, net even een rondje modderbos-geskied met 2 uber blije honden. Soms heb ik toch het idee dat ik een 2 span hindernisbaan-race aan het mennen ben :P

Nu wachten op seintje van zus die wacht op seintje van de dierenarts, die ook paardentandarts is en komt kijken naar het gebit van ons paard. Ben benieuwd of ze een beetje lief gaat doen, onze gezellige merrie  ::)
Door Kaela
pallas schreef:
Goed zeg !!! jullie twee kunnen niet stuk ....maar dat wist je toch wel :-*
wij niet nee! De auto wel :-( vorige week nog voor apk en kleine beurt geweest en nu doet ie het niet meer. Nu eerst even eten en dan de hyunday mobiliteits service maar bellen.

Maar, ik heb wel lekker gewerkt! Voelde haast als een uitje en dat doet het niet vaak hihi
Door -Saskia-
Els en Max schreef: Heb je Dommelsch al laten zien? Of Wodka? Of allebei?
;D Nee, zal ik het proberen?
Ben alleen bang dat ze dan de kuierlatten nemen en we kunnen ook niet de deur uit. Ligt een krater voor de voordeur. Zal ik er een euro ingooien en een wens prevelen?  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door