Geef je zaadjes wel genoeg water Hanna, als zaadjes net ontkiemd zijn en ze krijgen te weinig water, dan gaan ze dood

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: Ow ik wordt zo ontzettend blij van mijn plantjes. Ik vind het heerlijk om mee te frutten en te kijken wat er op komt. In mijn derde bak is nu ook bijna alles opgekomen. Behalve mijn slalint maar die is ook vrij oud. En de pastinaak en wortels nog niet.Wanneer heb je alles geplant? Hier groeien buiten nog maar 3 dingen. Wortels ook nog niet.
Nynke schreef: ik ga ook wat spinazie zaaien in de kippenren en dan eerst met wat gaas beschermenDas een super idee! Dat ga ik ook doen en misschien ook wat sla ofzo, daar heb ik toch heel veel zaadjes van.![]()
![]()
Roosj schreef: Wanneer heb je alles geplant? Hier groeien buiten nog maar 3 dingen. Wortels ook nog niet.Pff ik denk bijna twee weken geleden ofzo. Daarvan is de goudsbloem, bietjes, radijs, rucola, rammenas, snijbiet en sla goed opgekomen. De wortels en pastinaak nog niet, maar dat duurt altijd langer. Mijn bieslook komt trouwens helemaal niet op, die heb ik begin maart al gezaaid en er is nog nkks te zien.
Nadia schreef: Die fruitboompjee enzo moeten in de volle grond zeker?Niet per se hoor! Goed kijken of ze in pot kunnen. Wij hebben een mooie, goede vruchtdragende vijg in een pot bij de voordeur. Staat wel beschut en onder een afdak. Maar gewoon normale hollandse klimaat peren/appels/kersen etc. kunnen prima in een pot op het terras.