hannabelgje schreef: Jawel na weken en weken dagelijkse inspectie heb ik eindelijk vandaag opkomende wortels. Wauw!!!!Ja, hier komen ze ook op. De snijbiet is ook op aan het komen.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: Jawel na weken en weken dagelijkse inspectie heb ik eindelijk vandaag opkomende wortels. Wauw!!!!Ja, hier komen ze ook op. De snijbiet is ook op aan het komen.
Nynke schreef: Ik ben zo vreselijk blij met de regenMeen je dat? Ik raak er juist van in een depressie... Maar goed, wetende dat er t weekend heeeeel mooi weer aan komt en de plantjes het hard nodig hebben - vind ik het wat minder erg.![]()
ben helemaal uit mijn dipje gekomen
![]()
Jantina schreef: Meen je dat? Ik raak er juist van in een depressie... Maar goed, wetende dat er t weekend heeeeel mooi weer aan komt en de plantjes het hard nodig hebben - vind ik het wat minder erg.Ja, dat meen ik
De plantjes groeien hier slecht op t moment. Stagneert een beetje, zeker de tomaatjes.
Roosj schreef: planten jullie rechtstreeks in de m2 bakken?Daar heb ik bietjes, spinazie en worteltjes gezaaid en andere dingen, zoals pootuitjes en andijvie geplant.
Roosj schreef: Ik wist niet dat spinazie en andijvie ook zo kon. Ga ik dat ook mooi doenDat klopt, die krijgen altijd een klap van overzetten, omdat de worteltjes zo fijn/klein/teer zijn. Tenzij je ze binnen al op de juiste plantafstand zaait en ze dan in 1 keer overzet, zonder de worteltjes te beschadigen.Radijs, wortel en bieten schijnen het zelfs beter te doen als je ze rechtstreeks plant. Ik ga zondag even lekker in de weer met mn partner.
Roosj schreef: planten jullie rechtstreeks in de m2 bakken?Ja alles wat gewoon al buiten gezaaid mag, zaai ik rechtstreeks in de bak, behalve de erwten enzo omdat de vogels die iets te lekker vinden.