Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door sylvia
[quote="Anneke V"]
Toch altijd wel handig als je zo eens kan uitwisselen of als je je een beetje "overschat" hebt in ja aangekochte hoeveelheden..... ::)

Ik denk trouwens wel dat ik nog een vriend overhaald heb tot barfen...zij hebben een Doberman van een jaar, ze hebben hem al van zijn 6mden & hij heeft CONSTANT diarree.... & ze hebben al speciale dierenvoeding geprobeerd, dierenklinieken afgelopen.....
Dus ik hoop écht dat ze dit proberen!!!! :-\
[/quote]
Misschien is het ook wat voor jou een paar kilo van die gevulde eendjes
Door Anneke V
[quote="sylvia"]
Misschien is het ook wat voor jou een paar kilo van die gevulde eendjes
[/quote]

Ik ga eerst eens proberen met lege eendjes.... :-X ;D
Of misschien zelfs eerder eend in stukjes.... ::) ;D
Door evds
[quote="sylvia"]
Ja want ze heeft in het groot ingeslagen ;D ;D ;D

ik hoef maar een beetje anders kan ik het niet kwijt.
[/quote]
Als je bij mij in de buurt woont kan je er ook hier een paar ophalen. Ik heb nu nog zo'n 50 kg en 1 (een) puppie die het eet. Dus ik kan best een paar eendjes/fazantjes missen. Ik woon in Eerde.
Door evds
[quote="EvitaP"]
Leuk om te lezen!
Het lijkt me geweldig om te zien hoe ze zo'n fazant op eten. Interssant slachthuis zeg, met al die dode dieren zo openlijk te zien.
[/quote]
In het (islamitische) slachthuis waar ik was ging alles ook heel gemoedelijk. Ik werd overal :o rondgeleid. Misschien ook wel omdat ik om schapenribben had gevraagd die er alleen waren als hele karkassen. Ze wilde al een karkasje van de reel halen om wat ribbetjes te snijden. Mede dankzij gebrekkige communicatie, maar ik kon het nog net verhinderen.

Ik hobbelde natuurlijk gewoon mee de koelcellen in om lekkere dingtjes uit te zoeken. Bots ik bijna tegen een tros schapenkoppen, die hebben ze dus ook ;D
Toen we alles hadden verzameld moest ik maar even koffie gaan drinken maar ik heb maar gewoon meegeholpen de boel in zakken en kratten te doen. Vonden ze wel leuk geloof ik, ik krijg pardoes ook nog wat gratis strotten mee.

Omdat het aan het einde van de dag was waren er geen levende dieren meer, maar anders had ik ze waarschijnlijk zo een schaap naar de schapenhemel zien helpen ::) :-[

Toen we alles (drie zakken met botten) en twee tijlen met pensen strotten en snijsels, naar de auto brachten en mijn hondje (Kaina, een kleine border collie) uit de auto sprong om plaats te maken kon de man van het slachthuis niet geloven dat zei dit alles ging opeten.
Ik denk dat hij grote wolfshonden of zoiets in zijn gedachten had ;D ;D ;D Kain gaat niet zomaar ergens van eten. Ik moet het haar echt geven. De volgende keer neem ik mijn puppie mee als demonstratie materiaal want die begint zonder aarselen overal aan te knagen.
Door sylvia
[quote="evds"]
Als je bij mij in de buurt woont kan je er ook hier een paar ophalen. Ik heb nu nog zo'n 50 kg en 1 (een) puppie die het eet. Dus ik kan best een paar eendjes/fazantjes missen. Ik woon in Eerde.
[/quote]
Is dat bij Veghel of bij Ommen?

beide is ver weg, maar ik ben wel eens in Den Bosch
Laatst gewijzigd door sylvia op do 17 feb 2005, 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door evds
[quote="sylvia"]
Is dat bij Veghel of bij Ommen?

beide is ver weg, maar ik ben wel eens in Den Bosch
[/quote]
Het is bij Veghel. Waar moeten ze naar toe (ik reis ook wel eens door het land ;) ).
Door sylvia
[quote="evds"]
Het is bij Veghel. Waar moeten ze naar toe (ik reis ook wel eens door het land ;) ).
[/quote]

Ik woon op Tholen dat ligt achter Bergen op Zoom
Door evds
[quote="sylvia"]
Ik woon op Tholen dat ligt achter Bergen op Zoom
[/quote]
Dat is inderdaad een eindje uit de buurt, maar ik heb een vriendin in de Heen. Als ik een keer naar haar toe ga, en mijn pup heeft de eendjes/fazantjes nog niet op ;D, kan ik evt. wel langs jouw komen. Tegen die tijd stuur ik je wel een PB-tje. En misschien ben je dan al voorzien via Tieneke die onderhand, geloof ik, echt haar buik vol heeft van het wilde gevogelte en haar honden juist niet.
Door sylvia
[quote="evds"]
Dat is inderdaad een eindje uit de buurt, maar ik heb een vriendin in de Heen. Als ik een keer naar haar toe ga, en mijn pup heeft de eendjes/fazantjes nog niet op ;D, kan ik evt. wel langs jouw komen. Tegen die tijd stuur ik je wel een PB-tje. En misschien ben je dan al voorzien via Tieneke die onderhand, geloof ik, echt haar buik vol heeft van het wilde gevogelte en haar honden juist niet.
[/quote]

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Maar inderdaad de Heen dat is hier vlakbij, ik hoor het wel wanneer je daar bent en koffie komen drinken kan hier altijd :D
Door EvitaP
[quote="evds"]
[/quote]

Zijn de eendjes en fazanten compleet/heel met veren en al of niet?
Door evds
[quote="EvitaP"]
Zijn de eendjes en fazanten compleet/heel met veren en al of niet?
[/quote]
De eendjes zijn zonder veren maar wel met alle organen er in.
De fazanten zin met veugels en rugweren en met organen.
Door jasmijn
ik heb binnen kort een groter vrieser en dan wil ik wel wat wilt, eveds ik weet het niet meer zeker maar jij had tog ook hert he daar zouw ik dan weer ook wat van wilen als dat er nog is.
ik woon in nuenen vlak bij eindhoven
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door