[quote="EvitaP"]
Leuk om te lezen!
Het lijkt me geweldig om te zien hoe ze zo'n fazant op eten. Interssant slachthuis zeg, met al die dode dieren zo openlijk te zien.
[/quote]
In het (islamitische) slachthuis waar ik was ging alles ook heel gemoedelijk. Ik werd overal

rondgeleid. Misschien ook wel omdat ik om schapenribben had gevraagd die er alleen waren als hele karkassen. Ze wilde al een karkasje van de reel halen om wat ribbetjes te snijden. Mede dankzij gebrekkige communicatie, maar ik kon het nog net verhinderen.
Ik hobbelde natuurlijk gewoon mee de koelcellen in om lekkere dingtjes uit te zoeken. Bots ik bijna tegen een tros schapenkoppen, die hebben ze dus ook

Toen we alles hadden verzameld moest ik maar even koffie gaan drinken maar ik heb maar gewoon meegeholpen de boel in zakken en kratten te doen. Vonden ze wel leuk geloof ik, ik krijg pardoes ook nog wat gratis strotten mee.
Omdat het aan het einde van de dag was waren er geen levende dieren meer, maar anders had ik ze waarschijnlijk zo een schaap naar de schapenhemel zien helpen
Toen we alles (drie zakken met botten) en twee tijlen met pensen strotten en snijsels, naar de auto brachten en mijn hondje (Kaina, een kleine border collie) uit de auto sprong om plaats te maken kon de man van het slachthuis niet geloven dat zei dit alles ging opeten.
Ik denk dat hij grote wolfshonden of zoiets in zijn gedachten had

Kain gaat niet zomaar ergens van eten. Ik moet het haar echt geven. De volgende keer neem ik mijn puppie mee als demonstratie materiaal want die begint zonder aarselen overal aan te knagen.