Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nynke
een courgetteplant groeit als een ronde plant waaruit uit het centrum van de plant de bloemen en vervolgens de courgettes komen. Een komkommer, net als een pompoen, wordt een grote plant die je zeker zal moeten stutten of tegen een rek laten groeien. Dus het kan wel, maar dan ergens tegenaan.
Door Nynke
hannabelgje schreef: Je kunt komkommer toch ook gewoon over de grond laten groeien, of niet?
Weet ik niet, heb dat nog nooit gezien. Meestal wordt komkommer in de kas geteeld, misschien heeft dat met slakkenvraat te maken??
Door kaszi
keetje schreef: En hoe zit het nu eigenlijk met augurken? De een zegt, klimmen en ondersteunen, de ander zegt, over de grond?
Wij hebben die altijd laten klimmen. 
Door Roosj
Nynke schreef: een courgetteplant groeit als een ronde plant waaruit uit het centrum van de plant de bloemen en vervolgens de courgettes komen. Een komkommer, net als een pompoen, wordt een grote plant die je zeker zal moeten stutten of tegen een rek laten groeien. Dus het kan wel, maar dan ergens tegenaan.
Mijn komkommers werden nooit hoger als 30 cm..
Door Mandarijn
De komkommers heb ik vorig jaar laten klimmen. Ze werden hier 1,50m

Het waren wel snack-komkommers' die ik gewoon in de makkelijke moestuin bak heb gezet. De komkommer had ik eerst voorgezaaid en na ijsheilige in de bak gezet. Is toen goed gegaan.
Door Roosj
Mandarijn schreef: De komkommers heb ik vorig jaar laten klimmen. Ze werden hier 1,50m

Het waren wel snack-komkommers' die ik gewoon in de makkelijke moestuin bak heb gezet. De komkommer had ik eerst voorgezaaid en na ijsheilige in de bak gezet. Is toen goed gegaan.
Hier waren het ook snack komkommers. Ik had de planten gekocht in het tuincentrum. Ik kreef weinig komkommers en ze werden niet hoger als 30cm.. Ik zal wel wat verkeerd gedaan hebben  ;D
Door Roosj
Ze hebben bij de Ranzijn weer leuke dingen in de aanbieding:
- Opkweekpotjes 72 stuks 7,95 euro
- Florentus Biologische aarde 2,99 / 40 Liter
- Florentus koemest 16,95 / 25 kilo
- Florentus biologische kalk 4,99/ 10 kilo
- Florentus zaai en stek grond 3,99 / 40 Liter
- 6 aardbeienplanten 3,99 euro
- Bladgroente of kool vanaf 0,69 euro per 4
- Groente en kruiden zaden 1,69 euro per zakje.
- Ecostyle groente en kruiden AZ meststof 5,99 / 1 kilo
- Vaste planten 0,89 euro ps
- Snoeischaren

:)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door