Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
Nynke schreef: Volgens mij komen er meerdere blaadjes uit 1 spinaziezaadje  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: Ik dacht dat in het MM-boek van Jelle iets stond van 12 of 16 zaadjes per vak? Dan zou je 16 blaadjes hebben  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Het ligt eraan wanneer je gaat oogsten, als je jonge spinazieblaadjes wilt oogst je wat vroeger. Maar of je vroeg (jong) of later oogst, er komen zeker meer blaadjes aan de plant. Je moet het zeker zien als pluksla en veldsla.
Door judith1967
Dreetje schreef: Judith, had jij nog gekeken voor een flessebroes bij de Intratuin?
Ehm,emh sorry helemaal  vergeten! :-[
Had ook een boodscshappenlijstje moeten maken,en heb ik niet gedaan.
Moet zaterdag toch nog even terug,want ben voor mezelf dus ook weer wat vergeten :-X
Ga het gelijk op mijn lijstje erbij zetten!! ;)
Door Esther11
Onze eerste bak zit in elkaar op hoogte ivm de honden en we hebben maandag een kastje gekocht van plastic en 2 meter hoog voor de tomaten en paprika planten en een kastje voor op de grond van harde plastic maarja nu is er sneeuw en kunnen we niets.
Mijn zaatjes zijn nu wel al aan het opkomen in de slaapkamer dus dat gaat goed.
Door Nynke
judith1967 schreef: Ehm,emh sorry helemaal  vergeten! :-[
Had ook een boodscshappenlijstje moeten maken,en heb ik niet gedaan.
Moet zaterdag toch nog even terug,want ben voor mezelf dus ook weer wat vergeten :-X
Ga het gelijk op mijn lijstje erbij zetten!! ;)
Hoef je niet te doen, hij is (nog) niet bij de Intratuinen te koop. We bij diverse webwinkels, zie http://www.flessebroes.nl  ;)
Door hannabelgje
Net mijn erwten bekeken, maar die vonden -10 niet zo'n goed idee. Enkele zien eruit alsof ze de handdoek in de ring gaan gooien. Verder geen schade gelukkig. Wat ben ik blij met mijn foliekasje. Nu staat de zon er lekker op en wordt het er lekker warm in.
Door Roosj
hannabelgje schreef: Net mijn erwten bekeken, maar die vonden -10 niet zo'n goed idee. Enkele zien eruit alsof ze de handdoek in de ring gaan gooien. Verder geen schade gelukkig. Wat ben ik blij met mijn foliekasje. Nu staat de zon er lekker op en wordt het er lekker warm in.
-10?! Je bedoeld +10 zeker ;) (grapje).

Hier is het 's nachts rond het vriespunt, maar overdag tussen de 5 en 10 graden buiten.
Door Nadia
Nynke schreef: Hoef je niet te doen, hij is (nog) niet bij de Intratuinen te koop. We bij diverse webwinkels, zie http://www.flessebroes.nl  ;)
Kun je niet gewoon een petfles nemen en in de dop een aantal gaatjes in prikken?
Door Nynke
Nadia schreef: Kun je niet gewoon een petfles nemen en in de dop een aantal gaatjes in prikken?
Je zou het kunnen proberen  :-\ :-\  maar de gaatjes moeten speld-groot zijn en waarmee zou je dan willen prikken?  :-\ :-\

Ik las net in de krant dat er dinsdag en woensdag weer vorst verwacht wordt  >:( >:(
Door Too
Nynke schreef: Je zou het kunnen proberen  :-\ :-\  maar de gaatjes moeten speld-groot zijn en waarmee zou je dan willen prikken?  :-\ :-\

Ik las net in de krant dat er dinsdag en woensdag weer vorst verwacht wordt  >:( >:(
Daar weet buienradar anders helemaal niks van.... tenminste voor Rotterdam, hier[Arnhem] 0 en -1 op z'n koudst
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door