hannabelgje schreef: Kunnen we carpoolenDat is een heel goed idee. Is veel gezelliger en dan heb ik mijn TomTom niet nodig![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: Kunnen we carpoolenDat is een heel goed idee. Is veel gezelliger en dan heb ik mijn TomTom niet nodig![]()
Nynke schreef: Volgens mij komen er meerdere blaadjes uit 1 spinaziezaadjeHet ligt eraan wanneer je gaat oogsten, als je jonge spinazieblaadjes wilt oogst je wat vroeger. Maar of je vroeg (jong) of later oogst, er komen zeker meer blaadjes aan de plant. Je moet het zeker zien als pluksla en veldsla.![]()
![]()
Ik dacht dat in het MM-boek van Jelle iets stond van 12 of 16 zaadjes per vak? Dan zou je 16 blaadjes hebben
![]()
![]()
![]()
![]()
Mandarijn schreef: Dat is een heel goed idee. Is veel gezelliger en dan heb ik mijn TomTom niet nodigDan doen we dat gewoon.![]()
hannabelgje schreef: Dan doen we dat gewoon.Wel even wachten tot het weer na het weekend weer beter is. Kan het nu niet kwijt.
Dreetje schreef: Judith, had jij nog gekeken voor een flessebroes bij de Intratuin?Ehm,emh sorry helemaal vergeten!
judith1967 schreef: Ehm,emh sorry helemaal vergeten!Hoef je niet te doen, hij is (nog) niet bij de Intratuinen te koop. We bij diverse webwinkels, zie http://www.flessebroes.nl
Had ook een boodscshappenlijstje moeten maken,en heb ik niet gedaan.
Moet zaterdag toch nog even terug,want ben voor mezelf dus ook weer wat vergeten
Ga het gelijk op mijn lijstje erbij zetten!!![]()
hannabelgje schreef: Net mijn erwten bekeken, maar die vonden -10 niet zo'n goed idee. Enkele zien eruit alsof ze de handdoek in de ring gaan gooien. Verder geen schade gelukkig. Wat ben ik blij met mijn foliekasje. Nu staat de zon er lekker op en wordt het er lekker warm in.-10?! Je bedoeld +10 zeker
Nadia schreef: Hier was het gisternacht -12brrr... Ik had vannacht de verwarming uit en lag nogsteeds enorm te zweten..
Nynke schreef: Hoef je niet te doen, hij is (nog) niet bij de Intratuinen te koop. We bij diverse webwinkels, zie http://www.flessebroes.nl Kun je niet gewoon een petfles nemen en in de dop een aantal gaatjes in prikken?![]()
Nadia schreef: Kun je niet gewoon een petfles nemen en in de dop een aantal gaatjes in prikken?Je zou het kunnen proberen
Nynke schreef: Je zou het kunnen proberenDaar weet buienradar anders helemaal niks van.... tenminste voor Rotterdam, hier[Arnhem] 0 en -1 op z'n koudst![]()
maar de gaatjes moeten speld-groot zijn en waarmee zou je dan willen prikken?
![]()
Ik las net in de krant dat er dinsdag en woensdag weer vorst verwacht wordt![]()