Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Jantina schreef: Maar dit gaat over binnen voorzaaien dacht ik? Volgens mij is potgrond dan best zwaar en lang nat voor een zaadje om te kiemen... maar het is slechts een suggestie hoor, ik zou niet durven beweren dat ik er verstand van hebOooh zou dat de reden kunnen zijn ,dat mijn Lavendel en tomaat en paprika zaadjes nog niet op komen..
Nadia schreef: Zaai en stekgrond is nu veel voordeliger bij de aldi!Tenks
ik heb 4 preiplantjes. Ik zou deze graag in de kweekbak buiten willen zetten. Bij gebrek aan een mm bak die klaar is. Zou ik ze in een grote bloempot kunnen zetten? En donderdag/vrijdag overhevelen naar de mm?
Nadia schreef: Zaai en stekgrond is nu veel voordeliger bij de aldi!Ik zou ze voorlopig gewoon in hun bakje laten staan. Het groeit nu buiten niet of erg traag.
ik heb 4 preiplantjes. Ik zou deze graag in de kweekbak buiten willen zetten. Bij gebrek aan een mm bak die klaar is. Zou ik ze in een grote bloempot kunnen zetten? En donderdag/vrijdag overhevelen naar de mm?
Dreetje schreef: Heb je de flessebroes hier ergens in de buurt gekocht?Ziet er wel erg handig uit!!!
Dreetje schreef: Heb je de flessebroes hier ergens in de buurt gekocht?Nynke heeft die op een (moestuin) beurs gekocht
Nynke schreef: Ik heb de flessebroes inderdaad op een moestuinbeurs gekocht, vorig jaar oktober o.i..d. Erg handig !! Op de website staan, dacht ik, ook verkoopadressen.dat is dan gelijk diepvriesspinazie
Buiten komt nu de spinazie op, ik hoop heel hard dat het niet meer echt gaat vriezen !!!!! Ben sowieso al een tijdje klaar met de winterBinnen doen de gezaaide lente-uitjes het goed, de paprikaplantjes ook en verder had ik nog wat sla, rode bietjes en andijvie gezaaid binnen, die komen ook allemaal vrolijk op.