Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Foto op pagina 176, niet geschikt voor weke maag
Dat ziet er afschuwelijk pijnlijk uit, arme Biscuit. Heel veel sterkte en beterschap voor jullie meisje!
Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Foto op pagina 176, niet geschikt voor weke maag
heb net doorgelezen maar wat vreselijk zielig wat zal ze een pijn hebben,heel veel sterkte voor jullie allemaal 
Arme Biscuit

Heel veel sterkte en beterschap voor jullie geweldige meid.
Hier draaien de duimen rond de klok en wordt er aan jullie gedacht
Heel veel sterkte en beterschap voor jullie geweldige meid.
Hier draaien de duimen rond de klok en wordt er aan jullie gedacht
- cactus-girl
- 3-sterren

Heel veel beterschap gewenst voor jullie lieve zorgzame meisje!
En dan realiseer je je hoe erg het is

jullie op de been blijven
Biscuit
nog steeds de beste mama is.

De pups, ondanks alle pijn laten drinken.
Ben ik blij dat ze bij een pracht van een mensen-stel bevallen is,
die echt alle zeilen bijzetten.
Wat verdrietig allemaal.
Sterkte heel veel beterschap, een dikke zoen en warme armen.
jullie op de been blijven
Biscuit
nog steeds de beste mama is.
De pups, ondanks alle pijn laten drinken.
Ben ik blij dat ze bij een pracht van een mensen-stel bevallen is,
die echt alle zeilen bijzetten.
Wat verdrietig allemaal.
Sterkte heel veel beterschap, een dikke zoen en warme armen.
Laatst gewijzigd door Neally op wo 20 feb 2013, 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee, die tepel verliest ze.Pauline schreef: Dian vraagt het ook ergens en ik heb dus ook geen idee.... Wordt dit weer helemaal goed? Kan die tepel gewoon weer gebruikt worden als ze genezen is?
Is ze al wel buiten levensgevaar?
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

Jakkes, Lizzy, wat ontzettend sneu. Maar het allerbelangrijkste is dat Biskie zelf er goed doorheen komt. Ik blijf hard duimen voor haar.
-
Do
ik vind dit zo erg voor jullie!!!!!!
wat heb ik het makkelijk gehad met zelda
en als je dit leest en meeleeft dan besefje pas wat een geluk is als alles goed gaat
Lizzy nogx heel veel sterkte!
als ik iets kan doen.....
wat heb ik het makkelijk gehad met zelda
en als je dit leest en meeleeft dan besefje pas wat een geluk is als alles goed gaat
Lizzy nogx heel veel sterkte!
als ik iets kan doen.....
wat ziet dat er erg uit, heel veel sterkte met jullie meisje.
jeetje, wat heftig allemaal! Veel beterschap aan spikkelmams en dikke knuf aan de hele spikkelfamilie en ook een knuf aan de baasjes want dit gaat je niet in de koude kleren zitten

Ik wist al dat Biscuit een mega geweldig fantastisch lief super ongelofelijk karakter heeft. Ze heeft nu bewezen dat zij OOK de allerbeste moeder is, de pups mogen alles, ze zou ze zelfs uit de ontstoken tepels laten drinken. Diverse dierenartsen hebben haar de afgelopen vreselijke pijn gedaan. Ze heeft geen kik nog geen grommetje gegeven. Niks nada. Ze is alleen maar lief lief lief lief en ze geeft zelfs dierenartsen die haar pijn doen kusjes. Ze is geduldig, lief, aanhankelijk, schattig en dat maakt dit allemaal dubbel zo klote.....

Dat snap ik, je zal een schuldgevoel van hier tot Tokyo hebben... Maar je wist dit niet van tevoren!!! Ik ben er van overtuigd dat je best mee mag huilen met je meisje. Groot houden en doen of er niks aan de hand is, is ook ongeloofwaardig. Als je zelf verdriet hebt, leggen ze ook hun kop op je schoot als medeleven. Jullie band zal nog veel sterker worden hierdoor. Koppie op hoor!
Ja en nee. Theoretisch balanceert ze nog steeds op het randje. Klinisch gezien verbetert ze wel erg sterk zodat het wel heel gek moet gaan lopen willen we haar kwijtraken. Dus goede hoop is volop aanwezig!Hope schreef: Is ze al wel buiten levensgevaar?
wat ontzettend bijzonder dat Bisquit ondanks alle ellende zo lief en braaf blijft!
GO TEAM BISQUIT!
GO TEAM BISQUIT!