Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door johanna25
Sweet Dutchess schreef: Om welke molen gaat het dan johanna? ( wellicht heb je dat al eens gezegd ,maar ben ik het gewoon weer vergeten ;) )
Ik heb het er vlgns mij nooit over gehad, maar toen ik naar een andere molen ging kijken en dit met een bevriende slager besprak (deze schijtert (ik dus) durft nooit zelf te beslissen haha) zij hij nee die molen wordt het mooi niet, ga maar eens kijken voor een Hobart, en nadat mijn portemonee en ik na zien van de prijs na 3 maanden coma van de schrik weer bijkwamen heb ik in een vlaag van complete verstandverbijstering zo'n ding gekocht.
Je moet hem met een paar man tillen, maar hij doet het tot nog toe wel lekker.
Er staan wat fotootjes in een topic van mij ff kijken of ik straks een link kan koppelen (nog nooit gedaan).

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 819.0.html
Door Martine-Tom
johanna25 schreef: Ik heb het er vlgns mij nooit over gehad, maar toen ik naar een andere molen ging kijken en dit met een bevriende slager besprak (deze schijtert (ik dus) durft nooit zelf te beslissen haha) zij hij nee die molen wordt het mooi niet, ga maar eens kijken voor een Hobart, en nadat mijn portemonee en ik na zien van de prijs na 3 maanden coma van de schrik weer bijkwamen heb ik in een vlaag van complete verstandverbijstering zo'n ding gekocht.
Je moet hem met een paar man tillen, maar hij doet het tot nog toe wel lekker.
Er staan wat fotootjes in een topic van mij ff kijken of ik straks een link kan koppelen (nog nooit gedaan).
Ohja wacht ff, die molen die ik bedoelde (die waar een schoonmoeder of een buurman in past) was van een andere jager  ;D
Door johanna25
Sweet Dutchess schreef: Zo hee, machinetje zeg  :o
Let op het gaat niet om de foto's aan het begin van het topic hoor, maar aan het eind.
De begin machine moet nog een trechter krijgen en dan gaan we weer leuk experimenteren met hele ganzen en eenden.
De andere molen moet ik wel de bouten vanaf halen anders passen ze niet onder het veiligheids rekje door.
Door Lil
Ik ben zeer jaloers op jou johanna25, maar helaas helaas zelfs al zou ik voor zo'n molen sparen. Ik mis de ruimte om hem te kunnen plaatsen.
Door Anne in Zweden
Sweet Dutchess schreef: Hoe staat het inmiddels met de moulinex Anne?
Heb je er al wat doorheen gejaagd ? :biggrin2:
Nee, geen tijd! En de eendennekken zijn ook nog niet helemaal ontdooid. Vanavond moet ik de deur uit, dus het wordt morgen. Maar dan komt er ook echt een verslag, ik beloof het je! :biggrin2:

Ik denk wel dat ik hem hoe dan ook ga houden, want er zitten accessoires bij waarmee je groente en noten kunt raspen/in schijfjes snijden. En da's weer makkelijk voor het slowjuicen, dan hoef ik alle wortels en dingen niet met de hand klein te snijden! :biggrin2:
Door Anne in Zweden
Sweet Dutchess schreef: ojee , ik weer een vleesmolen gekocht  :-X  :sofa:

;D ;D ;D

En, welke is het geworden?!

Ik heb de Moulinex nog steeds niet kunnen testen. Er komt steeds van alles tussendoor, grom!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door