Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Sweet Dutchess schreef: Om welke molen gaat het dan johanna? ( wellicht heb je dat al eens gezegd ,maar ben ik het gewoon weer vergetenIk heb het er vlgns mij nooit over gehad, maar toen ik naar een andere molen ging kijken en dit met een bevriende slager besprak (deze schijtert (ik dus) durft nooit zelf te beslissen haha) zij hij nee die molen wordt het mooi niet, ga maar eens kijken voor een Hobart, en nadat mijn portemonee en ik na zien van de prijs na 3 maanden coma van de schrik weer bijkwamen heb ik in een vlaag van complete verstandverbijstering zo'n ding gekocht.)
johanna25 schreef: Ik heb het er vlgns mij nooit over gehad, maar toen ik naar een andere molen ging kijken en dit met een bevriende slager besprak (deze schijtert (ik dus) durft nooit zelf te beslissen haha) zij hij nee die molen wordt het mooi niet, ga maar eens kijken voor een Hobart, en nadat mijn portemonee en ik na zien van de prijs na 3 maanden coma van de schrik weer bijkwamen heb ik in een vlaag van complete verstandverbijstering zo'n ding gekocht.Ohja wacht ff, die molen die ik bedoelde (die waar een schoonmoeder of een buurman in past) was van een andere jager
Je moet hem met een paar man tillen, maar hij doet het tot nog toe wel lekker.
Er staan wat fotootjes in een topic van mij ff kijken of ik straks een link kan koppelen (nog nooit gedaan).
Sweet Dutchess schreef: Zo hee, machinetje zegLet op het gaat niet om de foto's aan het begin van het topic hoor, maar aan het eind.![]()
Sweet Dutchess schreef: Hoe staat het inmiddels met de moulinex Anne?Nee, geen tijd! En de eendennekken zijn ook nog niet helemaal ontdooid. Vanavond moet ik de deur uit, dus het wordt morgen. Maar dan komt er ook echt een verslag, ik beloof het je!
Heb je er al wat doorheen gejaagd ?![]()
Sweet Dutchess schreef: ojee , ik weer een vleesmolen gekocht![]()
![]()