Moderator: Lizzy
qyan schreef: Problemen worden veroorzaakt door de beknelling in zijn rug waardoor het plassen bemoeilijkt wordt.Ik zit dit met verbazing te lezen.
Ondanks dat ik graag positief wil blijven heeft qyan de laatste week veel pijn en zit de pijn in zijn rug nu op 3 plekken.
Over 3 weken volgens contrastfoto's en uitgebreid neurologisch onderzoek, want dit kan zo niet langer en ik wil weten waar ik aan toe ben.
Sinds dinsdag heeft hij enorm veel pijn en kan gewoon bijna niet meer op zijn poten staan en kan eigenlijk ook niet meer zonder pijnstillers.
Er bekruipt mij ook steeds meer het idee dat ik qyan zijn leven laat leven en hem laat gaan als hij nog niet compleet afgetakeld is.
Het is een keer genoeg. De problemen met plassen zijn hier waarschijnlijk een gevolg van![]()
![]()
diana schreef: nou, Wendy zat volgens mij toen ze dit typte behoorlijk in een dip,Lees bovenstaande nog even heel goed
wat natuurlijk logisch is, maar ik weet zeker dat ze het er niet zomaar bij laat zitten
Wanneer er 1 baasje is die alles doet voor haar hond dan is zij het wel .
Dat ze er zelfs aan denkt hem verder lijden te besparen geeft dat al aan natuurlijk ,
maar zover is het natuurlijk nog lang niet .
Wendy kennende.
Soms helpt het je gedachten neer te zetten ,
het van je af te schrijven ,
Ik denk dat dat een beetje het geval is/was.
diana schreef: Tieneke,Is goed hoor Diaantje
idd het lijkt of ik je aanviel , maar zo bedoelde ik het nooit hoor.
ik weet dat je het goed bedoelde
tieneke schreef: Ik zit dit met verbazing te lezen.Tieneke, ik trek geen prognoses in twijfel en vraag me al helemaal af of dit door die hond op zijn rug komt.
Dacht dat het bezoek aan de osteopate liet zien dat hij aan alle kanten vastzat en niet zo zuinig ook.
Zo erg dat zij dat niet in 1 behandeling kon oplossen
Als er dan na 2 dagen na de behandeling een hond opspringt om een partijtje te knokken lijkt mij dat niet echt bevordelijk voor zijn net behandelde rug!
Toch jammer dat je haar prognose in twijfel trekt,volgens haar zou het helemaal goed komen.
De symptomen die hij heeft zijn daar uiteraard de oorzaak van zegt zij.
En dat kon zij echt niet in 1 behandeling voor elkaar krijgen.
Wat je verdere beslissing ook is..daar kunnen wij je niet in helpen...sterkte in ieder geval.