De deskundige zegt dat ik hem 8 uur aan het werk moet zetten. Dat gaat nou eenmaal makkelijk met brokjes verstoppen.
Dahras heeft in het verleden een vacht probleem gehad. Ook daarom ben ik niet zo gek op al die stoffen die ze er in stoppen!
Zo'n cat activity board heb ik ook voor hem. Hij gebruikt hem, maar is er niet echt blij mee. Vaak laat hij er alles in liggen en eet hij gewoon niks!
Hij maakt zichzelf dan misselijk van de honger want dan gaat speeksel overgeven ook gaat hij gras eten en kotst hij gras met speeksel.
Het eten laat hij dan liggen!! Ik probeer van alles, ook er bij te blijven en hem te helpen. Hij weet wel hoe het werkt. Ik heb er foto's van , zal er eens 1 van meesturen.
Ik droog zelf vlees maar dat eten ze niet! Die commercie snoepjes kan ik nog proberen maar waar ik bang voor ben is dat ze dan nog steeds minder gaan eten.
Ze laten het rauw nu ook al staan door die vieze brokken!! Ze hebben stress van de honger maar eten ho maar! Eerst kotste ze alles onder door de brokken en nu door de lege magen overal maagsappen en gal braakplekken. Het is een groot probleem!

Dahras hengelt naar zijn rauw voer

Dahras likt zijn pootje af