Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Miranda 1
@Petra wat fijn dat het zo goed gaat. Ik ben heel erg blij voor jullie. En idd jullie hebben echt geluk gehad.
Fijn dat kvv en gedroogd spul in ieder geval goed gaat. Barf zou mooi zijn, maar dit is al super.
Door Khari
baileys schreef: Te snel geweest, haaskk gaat per 5kg. Maar volgens mij wilde er nog iemand delen toch....??
Hoi hoi

Je wilde in totaal 20 kg toch? die kunnen mee.
Summerditches wilde ook graag wat haaskarkas delen. Ik zal haar gelijk even een berichtje geven.
Als ik voor je bestel, kom je op 10 kg parelhoen, 5 kg kalkoennek, 5 kg haaskarkas, klopt dit? (ff checken voor de zekerheid)

Groetjes Annette
Door Khari
Summerditches schreef: Mocht je het in 3-en willen delen of nog iemand wil 5 kilo dan kan er misschien nog een portie mee gelijk met de geitjes-afspraak die ik toch al met je heb.
gr.
Hoi loes

Baileys wilt ook 5 kg haaskarkas, je zou met haar kunnen delen als je nog haas wilt proberen

Groetjes Annette
Door baileys
Khari schreef: Hoi hoi

Je wilde in totaal 20 kg toch? die kunnen mee.
Summerditches wilde ook graag wat haaskarkas delen. Ik zal haar gelijk even een berichtje geven.
Als ik voor je bestel, kom je op 10 kg parelhoen, 5 kg kalkoennek, 5 kg haaskarkas, klopt dit? (ff checken voor de zekerheid)

Groetjes Annette
Dit klopt zo Anette.
Door Khari
Miranda 1 schreef: Baileys en ik gaan 9 maart runderlippen, runderhart en runderstrotten halen bij Nadia. Als het lukt gaat Nadia vanavond een topic openen.
Ik heb besteld, totaal 20 kg.
Door Khari
Ik wil weer een keer wat gedroogd spul bij Floris bestellen, dit zal op zijn vroegst in april worden.
Zijn er hier in de regio misschien die mee willen bestellen?
Ik heb 1 keer eerder wat besteld en was de honden heer zeer goed bevallen
Als er meer willen mee bestellen zal ik straks wel een topic openen, wel vast erbij wat hij meestal heeft

Kalfspiemels zijn op het moment helaas even niet meer aan te komen, maar ik blijf opzoek!

Slokdarm (90cm): 2 euro per stuk
Geelhaar (35cm): 1 euro per stuk
Hazenoren (per 20): 2,75 euro.
Groot runderoor met oorschelp: 1 euro of 50 voor 40 euro.
Hertenoor met oorschelp: 1,25 per stuk
Hertenluchtpijp (ong.20cm): 0,75 per stuk
Runderluchtpijp (40cm lang en erg dik): 1,75 per stuk
Pens-staafjes hert (per 250gram = 25-30 staafjes): 4,00 Heb hier een beperkt aantal van
Pens-staafjes rund: (per 250gram = 25-30 staafjes): 2,50
Door Khari
Hoi allemaal

Ik wil graag lamsvees via Bea bestellen. Vorig jaar bij haar ook lamsvlees gehaald wat erg mooi was en weinig vet, gewoon mooie stukken echt spiervlees. Om eerijk te zijn was dit vlees een stuk mooier dan wat ik daarna binnen heb gehad.
Nu zitten we alleen met een minimale afname van 300 kg en dat is toch echt te veel voor hier  :P
Nu vraag ik mij af of er meer zijn die graag mee zouden willen bestellen.

Ik zou graag in april een levering willen doen.
De verwachte prijs zal zo'n 3,75 - 4,00 euro zijn per kilo.
Door Burretje
Ik zou dan wel belangstelling hebben voor een aantal kilo (max 5 ofzo), maar dat zet niet echt zoden aan de dijk als je aan de 300 moet komen.
Door Khari
Burretje schreef: Ik zou dan wel belangstelling hebben voor een aantal kilo (max 5 ofzo), maar dat zet niet echt zoden aan de dijk als je aan de 300 moet komen.
Alle beetje helpen toch ;)
Door Hetty_
Ik heb van Indigostar 10 kg eendennekken gekregen maar het blijken nekken van wilde eenden te zijn en dat wordt niet gegeten.  :-\

Iemand interesse om het over te nemen?

Er is € 2,35/kg voor betaald.
Door Khari
Ik wil best wat overnemen, hoogstwaarscijnlijk zal Stevie ze wel eten, hij eet ook wilde eendenbillen.
Ik hoef alleen dan maar een paar kilo
Door Hetty_
Khari schreef: Ik wil best wat overnemen, hoogstwaarscijnlijk zal Stevie ze wel eten, hij eet ook wilde eendenbillen.
Ik hoef alleen dan maar een paar kilo
Je hebt pb. ;)
Door Muffin
hai iedereen, zijn er nog mensen die binnenkort bij lupa willen bestellen?
ik kom in mijn eentje niet aan de 125,00 euro dus dacht mischien willen er mensen mee bestellen?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door