@Petra wat fijn dat het zo goed gaat. Ik ben heel erg blij voor jullie. En idd jullie hebben echt geluk gehad.
Fijn dat kvv en gedroogd spul in ieder geval goed gaat. Barf zou mooi zijn, maar dit is al super.
Moderator: Charlie Angel
baileys schreef: Te snel geweest, haaskk gaat per 5kg. Maar volgens mij wilde er nog iemand delen toch....??Hoi hoi
Summerditches schreef: Mocht je het in 3-en willen delen of nog iemand wil 5 kilo dan kan er misschien nog een portie mee gelijk met de geitjes-afspraak die ik toch al met je heb.Hoi loes
gr.
Khari schreef: Hoi hoiDit klopt zo Anette.
Je wilde in totaal 20 kg toch? die kunnen mee.
Summerditches wilde ook graag wat haaskarkas delen. Ik zal haar gelijk even een berichtje geven.
Als ik voor je bestel, kom je op 10 kg parelhoen, 5 kg kalkoennek, 5 kg haaskarkas, klopt dit? (ff checken voor de zekerheid)
Groetjes Annette
Miranda 1 schreef: Baileys en ik gaan 9 maart runderlippen, runderhart en runderstrotten halen bij Nadia. Als het lukt gaat Nadia vanavond een topic openen.Ik heb besteld, totaal 20 kg.
Burretje schreef: Ik zou dan wel belangstelling hebben voor een aantal kilo (max 5 ofzo), maar dat zet niet echt zoden aan de dijk als je aan de 300 moet komen.Alle beetje helpen toch
Khari schreef: Ik wil best wat overnemen, hoogstwaarscijnlijk zal Stevie ze wel eten, hij eet ook wilde eendenbillen.Je hebt pb.
Ik hoef alleen dan maar een paar kilo