Kijk je ook mee?
Lizzy. Moet je je eens voorstellen. Zitten straks gewoon door heel Europa mensen de bevalling te kijken. Duitsland, Italië, Letland misschien ook wel. Gaaf he!
Moderator: Charlie Angel
Naomi M. schreef: Kijk je ook mee?Sssst, je laat Biscuit schrikken, ze is spontaan buiten beeld van de webcam aan het bevallen
Lizzy. Moet je je eens voorstellen. Zitten straks gewoon door heel Europa mensen de bevalling te kijken. Duitsland, Italië, Letland misschien ook wel. Gaaf he!
Angelique schreef: En dat is jouw invulling van...koop een degelijke pyama voor als je met spoed naar de da moet..?![]()
koekje schreef: Ik keek net ook eens even en er lag niemand in de kist!Waterbak, doos
Ik zag alleen in het hoekje een po, in de kist zelf lag een handig (praktische schutkleur) stuk tapijt, met wat verfrommelde dekentjes.
Alles nog goed?
Ine schreef: Ik stel de vraag iets anders:Nee hoor, ik wacht geduldig af, en als Biscuit privacy wil dan ga ik bij Henneke op de webcam kijken.
Zou je er nu naar toe willen rijden?![]()
Ine schreef: Ik stel de vraag iets anders:Hahahaha, Ineke, alleen bij jou blijven ze een heel weekend slapen ;-)
Zou je er nu naar toe willen rijden?![]()