Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

Zo bijzonder om mee te mogen genieten ,dat is echt super tof van jullie  :-*

Biscuit ligt een beetje te kijken ,slaapt niet echt ,geen wonder met dat golfslagbad van een buik.

De fysieke veranderingen bij haar sinds gisteravond zijn echt opmerkelijk ,

zo mooi om te zien .

Ik had niet gedacht dat het zooooooooooo mooi zou zijn om mee te kijken  :smitten:
maar het is echt veel bijzonderder dan ik vantevoren had gedacht.

Ben benieuwd wanneer Biscuits Beebs zich gaan aandienen misschien wel komende nacht?
Anne in Duitsland schreef: Ik dacht net: ooooooooh, ze wordt onrustig! Maar ze ging gewoon even ergens anders liggen. ::)

Leuke pyjama heb je, Lizzy! :biggrin2:
Ja, hihi, volgens mij dacht ze, ik zoek even de dode hoek op van de camera, ik voel me te bekeken :D

Ik vind het ook echt super bijzonder om zo te kunnen mee(be)leven, en hoe super Biscuit het voor elkaar heeft met en bij jullie :-*. Alleen heb ik medelijden met haar als ze probeert een comfi houding te vinden, ze doet me echt denken aan mijn zus vlak voor mijn neefje geboren werd, die was toen ook echt enorm en was wanhopig omdat ze geen lekkere houding meer kon vinden ;)
Mijn man  is deze voormiddag naar de andere kant van 't land vertrokken met de voetbalploeg "zeg, ze geven de match ook op tv, jullie kunnen dus live en warm volgen"................ maar wij kijken hier naar "Biscuit" aflevering: "Nog even geduld."

Bedankt Lizzy en Leo voor deze unieke kans. :)
Laatst gewijzigd door inni op zo 10 feb 2013, 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door