Moderator: Charlie Angel
henneke schreef: ziezo Storm heeft een hele vroege lange ronde gehad en heeft net 1.5 uur gelopen met me en nu is hij in de war omdat hij nog geen eten krijgt ( op zijn bolle ogen hij wacht nog maar even )Ach arme Storm. En dit is nog maar het begin de pups moeten nog komen
ik ben er weer klaar voor !
henneke schreef: ziezo Storm heeft een hele vroege lange ronde gehad en heeft net 1.5 uur gelopen met me en nu is hij in de war omdat hij nog geen eten krijgt ( op zijn bolle ogen hij wacht nog maar even )ik moet nog 10 kg paardenvlees verpakken, dat ga ik maar rap doen nu.
ik ben er weer klaar voor !
*Dorothea* schreef:
Grappig hoe iedereen erover droomt. Ik droomde deze week dat ik op de verkeerde wachtlijst stond en toen opgescheept zat met een sjiewafwafpup die ik niet meer mocht annuleren.![]()
*Dorothea* schreef: ik moet nog 10 kg paardenvlees verpakken, dat ga ik maar rap doen nu.Een klein hondje is toch zo opgelost met Indy?
Grappig hoe iedereen erover droomt. Ik droomde deze week dat ik op de verkeerde wachtlijst stond en toen opgescheept zat met een sjiewafwafpup die ik niet meer mocht annuleren.![]()