Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

Ik had ook zoiets van 'ow, even nog snel bijlezen voor ik ga slapen' gisteravond, nog even een lief slapende Biscuit kunnen bewonderen via de webcam, toen ik klaar was met lezen was Leo denk ik ook gaan slapen, want toen stond hij uit ;) Ik heb wel heerlijk geslapen en heel veel over schattige dalmaten pupjes gedroomd, lol, dat krijg je er nou van :D
Zo, we zijn weer wakker. Pfft, wat een nacht.... Ze heeft aan 1 stuk door staan graven.....! Ik heb vrijwel niet geslapen. En zij ook niet, dat vind ik eigenlijk nog vervelender.... Ze is zojuist heel even de werpkist uit geweest voor een snelle plas en poep maar eigenlijk wilde ze niet. Ook weer keihard terug rennen en met gevaar voor eigen leven die werpkist weer in gesjeesd. Mal ding. Ze heeft net wel wat geitenmelk met havervlokken op maar dat wilde ze niet in de keuken komen eten, ik moest het daar aan bieden. Ze heeft niet alles opgegeten. Duidelijk niet echt eetlust. Als ze vandaag haar vlees niet met plezier eet, laat ik haar de rest van de dag maar vasten.
henneke schreef: ga even een poosje vit D happen in je tuin en doe een tukkie met je kind , ik wacht in spanning af ;)
Ze wil niet. Ze wil alleen maar in de werpkist. Het was net even speer eruit, speer erin en tussendoor heeft ze geplast ::)

Ik ga vandaag zeker wel tukken!

En ik ga zo meteen eens kijken hoe ons nieuwe kipje het maakt. Onze buurman was erg bezorgd over onze kip. Omdat ze al enige tijd alleen is. Met veel pijn en moeite heeft hij een van zijn kleine kipjes aan ons afgestaan om onze Kok gezelschap te houden. Nu even hopen dat Kok haar ook heel heeft gelaten :-X
spannend allemaal, ik legde het matras geloof ik direct naast de opening van de werpkist, al moet je dan natuurlijk oppassen voor een sjezende Bisquit :D Spannend allemaal hoor, ik hoop voor je dat ze snel begint, het lijkt me vreselijk om niets te kunnen doen........ :-\ :-* :-* :-* :-*

de webcam staat trouwens bij de favorieten, hoef ik niet telkens te zoeken naar het adres :D alleen doet ie ut nu niet, krijg weer een crash rapport :-[
Laatst gewijzigd door Dian op zo 10 feb 2013, 09:37, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door