Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

Ik meen, dat je een paar matrasjes hebt. Altijd eentje klaar hebben staan, dat werkt makkelijk.
Onfris gedoe, hup schoon er in.
Trouwens, vlekjes laten zich makkelijk van een vetbed afhalen, sopje, handdoekje, klaar.

Probeer zo goed mogelijk te slapen. Mijn grote zorg is altijd, dat we te moe zullen zijn als het allemaal begint.
Tot nu toe kunnen we het nog en als het moet, dan zijn we nog fit genoeg.
Het wachten en wakker blijven vind ik het vervelendst.
Neem je nu alvast traumeel, of zoiets in? Aardig voor je lijf zijn kan nodig zijn en neem je rust.

Hanny
ja heb het ook gezien wat mooi om te zien,ze ademt wel sneller als normaal denk ik ???

weet je wat ook handige doeken zijn van de ouderwetse luiers hydrofiel heet het geloof ik bij de hema,ik had ze ook gebruikt met pups ideaal zijn ook goed te wassen en niet zo dik als een handdoek ;)

gebruik ze nu nog voor van alles, auto af te drogen,badkamer, ramen nadrogen ipv zeem super,
JAAAAAAAAAA  je ziet de puppy's echt bewegen in haar buikje ! :smitten: :smitten: :smitten: (oh wat is het weeral lang geleden dat ik nog eens een bevalling meemaakte  :) (oh ja die drie puppy's van het krengetje van mijn schoonma 2 jaar geleden (mag ik haar eerst van drie puppy's verlossen bijt ze me 10 minuten nadat ze klaar is alweer in mijn vingers het krengetje  :biggrin2: )
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door