Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

Bernie schreef: En wanneer ga je nu eens serieus alle voorbereidingen treffen Liz? :biggrin2:

Super hoor Lizzy, je kan het allemaal maar geregeld hebben en nu verder genieten van je heerlijk zwangere geitje. :-*
En heerlijk die steun en hulp van Henneke en Door. :-*
ik snap achteraf eigenlijk niet waarom ik dinsdag geitenmelk ben wezen halen voor lizzy aangezien ze er zelf 1 in huis heeft :biggrin2:
Borke schreef: 8 pagina' vol suggesties en toch mis ik nog iets wat héél belangrijk is:

een fles Champagne in de koelkast,
om te vieren dat alles geweldig is gegaan,
de pupjes en Bisquit helemaal tevreden in hun tentje liggen,
je een kast vol ongebruikte spullen hebt
en je grootste zorg is dat de pups zó fantastisch zijn dat je niet kunt kiezen

:beerchug:

Ik kijk uit naar véél foto's en véél berichtjes en vind het heerlijk om zo mee te genieten van alle (voor)pret!
Nee hoor, die was al voorbij gekomen! :biggrin2:

Anne in Duitsland schreef:
Zooo, even een foto van buik zijaanzicht :biggrin2:

Afbeelding

Erna, de puppy warmte-box is ook voor, stel we moeten met Biscuit naar de dierenarts en we gaan naar Sleeuwijk en ze zouden een keizersnede moeten uitvoeren (en vanzelfsprekend zit ik daar helemaal niet op te wachten, maar shit happens): dan kunnen de pups op de terugweg mee in deze box. De helft is verwarmt middels de warmte plaat. De andere helft is niet verwarmt. Kunnen de pups kiezen. In de box komen nog gaatjes om te ademen :biggrin2:

Ik kan moeilijk 14 pups in mijn-van-Marije-geleende-BH stoppen :biggrin2:
**Marjolijn** schreef: Lizzy, jullie hebben je bank weg gehaald uit de woonkamer??
Zeg alsjeblieft ja, dan ben ik niet de enige mafketel die in haar woonkamer gaat kamperen als er puppy's komen :biggrin2:

Marije, jou opmerking dat je om de hoek komt kijken bij de 80F, ik kwam niet meer bij!

Maar wat een buik heeft ze zeg! Pfffff!
In verband met de puppy's hebben wij geen bank Marjolijn :biggrin2:
nienk schreef: ik mis nog de herinnering om de techneut van barfplaats te laten proberen te capaciteit van de server te verhogen (of hoe dat ook heet), want 10 tegen 1 dat BP over belast raakt omdat we, naarmate de bevalling dichterbij komt, de hele tijd met zn allen online zijn om maar niets te missen van jullie belevenissen. :P

trouwens, iets heel anders, ik vind Bisquit zo'n leuke hondennaam hè, gewoon omdat ie leuk is, maar ook omdat je het vast vaak afkort als 'Bisq', en in het Noors betekent dat zoiets als hondje, zoals wij 'puppy' als koosnaampje voor een al lang al volwassen hond gebruiken. (okay, strikt genomen is het 'bisken', omdat je het (volgens mij) alleen gebruik als 'het hondje', maar dat is een detail)
Ik zal het door geven aan Jeff :biggrin2:

Dank je wel. Ja, lekkere naam he. Ik ben er zelf, na bijna 3 jaar, ook nog steeds zo happy mee. Ik wist het niet hoor, dat Bisq Noors is voor hondje, wat grappig! Ik hoop dat we voor Bisq d'r dochter weer net zo'n leuke naam weten te bedenken!
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door