Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

Staat er niet bij, maar krijg je van mij:

- Dikke zak Uithoudingsvermogen voor allemaal
- Doosje Gezond Verstand (kleintje maar, is al in ruime hoeveelheid aanwezig)
- 12 kilo Nachtrust
- Pallet Puur Rust, Reinheid en Regelmaat
- Ruime hoeveelheid opvangbakjes voor overlopende liefde
- Paar rollen Troost voor het geval nodig (bij geen gebruik graag terug  ;) )

Verder lijkt me het lijstje aardig compleet  O0

Annemieke
NL_Annemieke schreef: Staat er niet bij, maar krijg je van mij:

- Dikke zak Uithoudingsvermogen voor allemaal
- Doosje Gezond Verstand (kleintje maar, is al in ruime hoeveelheid aanwezig)
- 12 kilo Nachtrust
- Pallet Puur Rust, Reinheid en Regelmaat
- Ruime hoeveelheid opvangbakjes voor overlopende liefde
- Paar rollen Troost voor het geval nodig (bij geen gebruik graag terug ;) )

Verder lijkt me het lijstje aardig compleet O0

Annemieke
Mooi lijstje Annemieke,
Ik neem het ter harte!
Toch nog ff 2 tips Liz.

Warmte lamp voor in de auto?? Niet nodig, de beste warmte is lichaamswarmte dus mocht je naar de da moeten met een pup dan in je BH en rijden maar. Ik mis dan ook op je lijstje een BH in de maat 80F.

Het zit er dik dat je zelf nageboortes moet afvallen. Knip die dingen niet, maar scheur ze met je vingers en nagels.. Op die manier druk je gelijk alle vaten dicht en krijg je ook geen nabloedingen. Juist bij knippen is de kans op nabloedingen groter. Tip van onze DA gekregen ooit.
ik mis nog de herinnering om de techneut van barfplaats te laten proberen te capaciteit van de server te verhogen (of hoe dat ook heet), want 10 tegen 1 dat BP over belast raakt omdat we, naarmate de bevalling dichterbij komt, de hele tijd met zn allen online zijn om maar niets te missen van jullie belevenissen. :P

trouwens, iets heel anders, ik vind Bisquit zo'n leuke hondennaam hè, gewoon omdat ie leuk is, maar ook omdat je het vast vaak afkort als 'Bisq', en in het Noors betekent dat zoiets als hondje, zoals wij 'puppy' als koosnaampje voor een al lang al volwassen hond gebruiken. (okay, strikt genomen is het 'bisken', omdat je het (volgens mij) alleen gebruik als 'het hondje', maar dat is een detail)
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door