Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: Das een goeie tip van die betonplex. Dan kun je precies drie bakken maken van 1 plaat betonplex. Ik weet alleen niet wat betonplex kost.t wordt steeds duurder en duurder maar karwei heeft regelmatig stickerkorting...ik neem dan wel de dunste van 12 mm
hannabelgje schreef: Dat zijn die grote gladde platen van 1.22 X 1.44. Bruin van kleur in verschillende dikten. Ik zag ook nog waterwerend multiplex das helemaal spotgoedkoop. Als ze die dan voor mij op maat zagen dan ben ik zo klaar met mijn bakken. De bak die ik nu heb gebruik ik wel voor kleinere groenten of ik maak een ander raster en maak de vierkantjes gewoon groter. Dat zou ook nog kunnen natuurlijk.Ik wil zo graag meedoen maar ik merk dat ik totaal geen talent heb!
spreeuwtje schreef: Ik wil zo graag meedoen maar ik merk dat ik totaal geen talent heb!het eerste jaar had ik ipv rasters gewoon touwtjes gespannen om zo de bak van 1.25 bij 1.25 weer in kleine vakjes te verdelen
Waarom maak je rasters? Je bedoeld dat je die m² in vakjes gaat verdelen?
Nadia schreef: Ja, zaterdag BerkenwoudeHoe laat ongeveer ??![]()
flodder en dwarrel schreef: het eerste jaar had ik ipv rasters gewoon touwtjes gespannen om zo de bak van 1.25 bij 1.25 weer in kleine vakjes te verdelenDie site heb ik al bij de favo's staan maar zoals ik al zei... Ik heb er echt geen talent voor geloof ik.
afgelopen jaar heb ik de touwtjes weggelaten, ik vind het makkelijker zonder
kijk eens bij makkelijkemoestuin.com
Nynke schreef: ik ga mijn vierkante meter bak niet met de bijgeleverde plankjes per vakje verdelen, maar een beetje op zichthaha ja, je moet buiten hokjes kunnen denken!![]()
Is er iemand die zo'n 100 literzak vermiculiet met mij wil delen?
Hoe laat ongeveer ??
spreeuwtje schreef: Er is niemand in mijn omgeving zeker die de ingrediënten van de grond zou willen delen?Waarom woon jij zover weg ?![]()
eelke schreef: haha ja, je moet buiten hokjes kunnen denken!Mijn bak staat tegen de schutting, op pootjes, zodat de kippen er bij regen onder kunnen schuilen. Bij krijgt ie zon vanaf 9 uur 's ochtends tot 7 uur 's avonds ongeveer
Heb er nog steeds moeite mee hoor... waar hebben jullie de bakken staan? Mijn tuin is op het noorden, dus in de zomer kan ik kiezen tussen nooit zon, of heel de dag zon, zo'n beetje....
Kmoet ook echt eens aan de knutsel met mijn plankenvloer delen...die heb ik bewaard nadat we die afgelopen zomer vervangen hadden. Wil er een hogere tuin tafel van maken, ik denk misschien net zo hoog als een bar zeg maar...
hannabelgje schreef: verstuurdIk heb 'em hoor! Had zelf iets stoms gedaan.![]()