Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
keetje schreef: Volgens mij kan je van zevenblad soep maken en je schijnt het ook als groente te kunnen eten. Misschien eens wat receptjes op zoeken deze week.Je kunt er ook pesto van maken
Als ik iedere dag een flinke bos pluk voor de 2 nijnen en de 4 caven dan pluk ik toch aardig wat weg maar uitgeput raakt die rotplant nooit. Ik heb de moed opgegeven en probeer het nu gewoon op 1 plaats te houden.
hannabelgje schreef: De tuintjes van de intratuin gaan helaas weer terug naar intratuin. De planken zijn wel 1.20 maar doordat ze oversteken zijn de vakjes maar 25X25 helaas. Ik houd er eentje die al in elkaar zit en de andere twee breng ik terug en maak ik zelf wel bakken voor.ik heb bakken gemaakt van betonplex wanneer er weer stickerkorting was bij de karwei
Nynke schreef: Kom je binnenkort nog in R'dam of omgeving??Ja, zaterdag Berkenwoude![]()
![]()
Stephanie777 schreef: Nadia, mocht je ook compost nodig hebben, ik haal het hier. 8 euro voor een kuub, voor 1 bak (1.20x1.20) heb je slechts een tiende van een kuub nodig!Is dat weer wat anders dan wat je eerder aangaf!! Oh my.. Ik ben een drama
http://www.afvalzorg.nl/producten-afnem ... mpost.aspx
~anna~ schreef: Ik wou het nog zeggen dat die planken-tuintjes echt niks zijn, wat in de folder stond..past amper wat in..Maar is toch leuk om mee te beginnen en te oefenen
Cementbakken zijn rond en ik stapel ze dan staan ze ook wat hoger, handig met nieuwsgierige honden.
Volle grond tuin, een verhoogde tuin van hout met ijzeren poten, of iets laten metselen..
Betonplex ken ik nog niet, ga ik ff checken en wie weet, ik ben altijd in voor wat nieuws op tuingebied.
Nadia schreef: Is dat weer wat anders dan wat je eerder aangaf!! Oh my.. Ik ben een dramaJa, is iets anders, beetje maar![]()
Nadia schreef: Oh wacht.. Daar krijg je de vermulciet.. Op de andere plek de compost.. Dan mis ik nog het derde ingredient.. Kan ik nergens de mix compleet kopen??