Kaio schreef: Het viel echt rueze mee hoeveel werk het was, alleen je huis ruikt daarna een paar dagen naar soep!Op welke pagina staat het recept ook alweer??? En jij had wat dingen extra toegevoegd toch?![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaio schreef: Het viel echt rueze mee hoeveel werk het was, alleen je huis ruikt daarna een paar dagen naar soep!Op welke pagina staat het recept ook alweer??? En jij had wat dingen extra toegevoegd toch?![]()
Kaio schreef: Het viel echt rueze mee hoeveel werk het was, alleen je huis ruikt daarna een paar dagen naar soep!Maar ik en koken en tijd hebben... nee geen combi![]()
Kaio schreef: oja de zelfgedroogde buillion laatst gebruikt en goedgekeurd!En hoe was je dosering per liter? Je had er 1 rode ui en wat knoflook extra in gedaan toch?
Enige is dat ie wel wat pittig is, ik had er 5 gedroogde pepers incl zaden inzitten, dat zou 4 mogen zijn.
Paula1976 schreef: Zojuist mail gehad over het Big Juice Spring Clean en me meteen aangemeld. Is van 8 t/m 12 april en weer incl. video's!Ik vraag/spam tegen die tijd wel weer mensen voor het programma
Nu alweer zin in!
hannabelgje schreef: Vandaag mijn turbo smoothie gemaakt met 3 peren ipv de ananas, maar ik vind em nu veel minder lekker.Das dan weer jammer![]()