Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

voorlopig mag je iedere extra dag in je broekzak steken!!
en al die dagen die erop volgen ook!!
want ik weet zeker dat dat er nog veel meer gaan worden..  :-*

ik kan me overigens die onrust nog wel herinneren van toen ik paapie had en hij erg oud werd ineens.
iedere stap, iedere zucht, iedere vermoeide blik gaf me zorgen..
het is verschrikkelijk vermoeiend en eigenlijk kun je niet meer echt genieten van bijv. een wandeling..
constant hangt dat stemmetje van onrust boven je hoofd..
en die liefde... die wordt steeds groter..
het gaat hier best goed :) :)
Jos is (wellicht ook daarom?) net als ik gisterenin een enorme slaap gestort dus vandaar geen update.. sorry..

ik ga straks een stukje schrijven
er moet eerst gevoerd, gewandeld etc worden dus tot over een paar uurtjes

:-* :-* :-* :-*, Marlou
Wat fijn dat het de goede kant uit gaat?

Misschien is het fijn om even de topic titel te veranderen? Er is deze week een andere hond overleden na een kanteling, en ik kan me voorstellen dat de woorden 'Bonnie is er nog steeds' dan zeer zouden doen bij die baasjes... niet dat jullie het expres zo weg zetten....meer het idee ;)
Door Erna
eelke schreef: Wat fijn dat het de goede kant uit gaat?

Misschien is het fijn om even de topic titel te veranderen? Er is deze week een andere hond overleden na een kanteling, en ik kan me voorstellen dat de woorden 'Bonnie is er nog steeds' dan zeer zouden doen bij die baasjes... niet dat jullie het expres zo weg zetten....meer het idee ;)
Lief van je maar dat hoeft echt niet. Bonnie en Nook zijn twee verschillende honden en bij de een gaat het godzijdank heel erg goed en de ander heeft alle pech van de wereld gehad kennelijk. Nook is naar ons idee ook niet overleden aan de gevolgen van de kanteling maar heeft of een slecht hart gehad, of er heeft ergens een prop gezeten. Wij zijn hier nuchter genoeg om de zaken goed te kunnen scheiden en ik vind het geweldig dat Bonnie er nog steeds is en het goed gaat.

Maar ik vind het wel heel attent van je.  :-*
Erna schreef: Lief van je maar dat hoeft echt niet. Bonnie en Nook zijn twee verschillende honden en bij de een gaat het godzijdank heel erg goed en de ander heeft alle pech van de wereld gehad kennelijk. Nook is naar ons idee ook niet overleden aan de gevolgen van de kanteling maar heeft of een slecht hart gehad, of er heeft ergens een prop gezeten. Wij zijn hier nuchter genoeg om de zaken goed te kunnen scheiden en ik vind het geweldig dat Bonnie er nog steeds is en het goed gaat.

Maar ik vind het wel heel attent van je.  :-*
Ah oke, dan is het gelukkig ook helemaal prima :)
Knap dat je het niet zo ziet!
omdat ik niemand voor het hoofd wil stoten heb ik de titel even aangepast :) :)

dank je voor de tip Eelke en zeker dank ook Erna voor het `niet hoeven`:-*
uiteraard nooit de bedoeling om... het is meer omdat het er al zo lang staat en ik bedacht had de titel pas weer aan te passen als ik echt een stapje verder ben in het proces: als ik het idee heb dat ze het gaat redden.. en dat dan een aantal dagen denken en voelen en dan hier zeggen, de titel aan te passen, zoiets.. om maar heel voorzichtig te zijn..
maar goed.. zo is het ook prima :) :)

sinds gisteren gaat het weer een stapje beter en kunnen we allemaal iets meer adem halen en ontspannen en dat is dan meteen ook weer fijn voor Bonnie die meteen reageert daarop door ook wat meer te ontspannen.. het lijkt heel simpel dit op elkaar reageren maar het is zo moeilijk!
ik kan mijn zorgen namelijk niet verbergen.. ook niet voor haar..

de achterpoot is pijnlijk. bij lopen, niet bij aanraken. wat dat nu is???? ik probeer er niet aan te zitten vanwege ook al haar aderen in haar hals die dichtgeslibt zijn (want waren ontstoken) en het laatste dat we willen zijn propjes die los schieten. (dat was dus feitelijk een risico van die aderen in de hals). niet aanzitten dus en ze heeft nog steeds de kinderaspirine 1x per 3 dagen
ik kijk het nog maar even aan en houdt het in de gaten. ze loopt er niet lekker op maar ze loopt wel gewoon en ik kan me herinneren dat ze laatst struikelde bij het in de auto stappen/springen..

met de mannen mee naar het bos vindt ze super en ze loopt lekker een uurtje mee met soms een heel erg stoer drafje ;) :). verder doen we kleinere wandelingetjes samen, zij en ik, op allerlei verschillende plaatsen zodat ze in haar koppie wat wakker en blij en alert blijft
eten gaat goed en slapen doet ze heeeeeerlijk bij mij in bed en dwingt net als vanouds af dat er geaaid moet worden door met haar voorpoot te maaien 8) :)

we gaan zo weer lekker op tijd naar bed en gaan morgen weer een fijn dagje maken!!

morgen meer tekst weer, de luikjes gaan dicht hier......
Jos komt er zo aan..
ik word eerst naar bedje gebracht :) :), samen met Bon

net nog een klein avondrondje gelopen (plasje en poepje) en ze stond te wachten en bijna te drammen voor haar stukje leverworst met pilletjes (niet meer die vieze tramadol hoor, gewoon het `anti-piespilletje`en de carprofen)

morgen weer meer berichten van mij , straks dus Jos met zijn verhaaltje

ik ga wel met een lekker gevoel wat Bonnie betreft slapen dus dat is GOED :) :)

slaap zacht allemaal :-* :-* :-* :-*
Hier Jos dus nog even....

een beetje laat, maar dat is dan maar voor diegenen die morgenvroeg er als eersten bij zijn.  ;) ;)
vanmorgen met de mannen naar het bos geweest; ondanks het natte weer en de kou heeft ze toch weer lekker gelopen, al zit die vervelende rechter achterpoot haar danig in de weg. en wat het nou is ? wellicht kan Leida er maandag iets over zeggen. als dat probleem nu ook nog uit de weg is....
samen met nog wat andere dingetjes, maar het is nog steeds steeds meer Bonnie.
we kunnen langzaam na gaan denken over andere, ook belangrijke dingen ( al dan niet Bonnie-gerelateerd ) want in de afgelopen weken is er natuurlijk het e.e.a. blijven liggen waar je dan even geen tijd/zin/puf voor hebt. maar de wereld en het leven gaan natuurlijk gewoon door, ook al is Bonnie ziek of beter of wat dan ook, en we leven nu eenmaal niet op een eiland.
maar met wat meer ruimte zijn het natuurlijk niet alleen negatieve dingen die aandacht moeten krijgen, er zijn ook genoeg positieve dingen die nu aan de beurt kunnen komen, en je hebt weer zin ideeën in je hoofd te laten komen en plannen te maken.

en met al die positieve energie van BP moet dat zeker lukken !! Bonnie doet het er i.e.g. goed op  ;) ;)

:-* :-* :-* :-* :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :-* :-* :-* :-* 
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door