Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: mijn turbo salade zit er weer in. Lekker hoorJa! Die is lekker hè?!![]()
hannabelgje schreef: Zo lekker mijn powersoepje gegeten. Twee porties gaan er ook nog in de vriezer.Ik heb zaterdag- en zondagochtend de weekend power smoothie gehad, kan ik gelijk de blauwe bessen die ik nog had liggen opmaken. Ik had de amandelen niet geweld. Hij is lekker! Ik voeg an al mijn smoothies, dus ook deze, mijn in ijsblokjes gevroren tarwegrassap toe, dat maakt de smoothies minder zoet. Ik heb de worteltjes, sinaasappel en koriandersoep opstaan, ben benieuwd hoe die smaakt.
Heeft iemand al de weekend powersmoothie gedronken? Mijn spinazie is op dus ik kan morgen niet de gewone turbosmoothie maken. Ik denk dat ik de amandelen moet weken voor ik ze kan blenderen.
hannabelgje schreef: Pff nasi gemaakt voor morgen met veel groentjes mager bio gehakt met bio zilvervliesrijst. Salade voor de lunch gemaakt voor morgen van komkommer, bleekselderij, tomaat, olijven, tonijn en groene blaadjes. Nu zit ik ff aan een kopje koffie. Moet af en toe kunnen. Ik kan ook heel goed zonder maar heb niet voor niets een duur koffiemachien.Moet zeker kunnen af en toe! Ik heb vandaag een beetje een omgekeerde dag gehad. Vanmorgen soep (want geen appels en wel behoefte aan iets) Ik had de soep (green veggie) maar geblenderd (nou ja, staafmixer erdoor) om toch een ander soepje te hebben, maar vindt hem 'gewoon' toch lekkerder. Als lunch power sandwich, was ik wel aan toe na mijn wandeling naar de appie en daarna nog met Angel en vanavond een iets aangepaste smoothie, ik kon de mango niet laten liggen bij de appie, dus mango in de blender, sap a la turbo smoothie met extra limoen (een hele) en 2 mandarijntjes die lagen te verpieteren erbij en beetje yoghurt omdat ik die nou eenmaal ook nog in de koelkast had staan en nog wat tarwegras poeder voor het extra gezonde effect![]()
EllenL schreef: vanavond een iets aangepaste smoothie, ik kon de mango niet laten liggen bij de appie, dus mango in de blender, sap a la turbo smoothie met extra limoen (een hele) en 2 mandarijntjes die lagen te verpieteren erbij en beetje yoghurt omdat ik die nou eenmaal ook nog in de koelkast had staan en nog wat tarwegras poeder voor het extra gezonde effectIk heb ook nog een mango in de koelkast liggen! Die al braaf 2 weken wordt genegeerd maar ik denk dat ik die morgen dan ook maar eens soldaat maak! Dus verder gewoon de ingrediënten van de Turbo gebruikt met extra limoen en mandarijntjes? Dat laatste zou ik dan niet doen maar een beetje yoghurt erbij door, lijkt me ook heerlijk!Mjammie!
Paula1976 schreef: Ik heb ook nog een mango in de koelkast liggen! Die al braaf 2 weken wordt genegeerd maar ik denk dat ik die morgen dan ook maar eens soldaat maak! Dus verder gewoon de ingrediënten van de Turbo gebruikt met extra limoen en mandarijntjes? Dat laatste zou ik dan niet doen maar een beetje yoghurt erbij door, lijkt me ook heerlijk!Ik hou heel erg van limoen en die mandarijntjes lagen echt heel zielig te verpieteren, kwam ook niet heel veel sap uit volgens mij
hannabelgje schreef: Iris veel beterschap!Die staat voor morgen op het menu. Ik moet alleen nog even langs de visboer voor vis. Vind je hem lekker?
Zijn er meer mensen die de fish n chips al gegeten hebben?