En?? Hoe is het vandaag met het gekwijl??
Meis, wij zitten ook in hetzelfde pakket, 2 stapjes vooruit en soms (zo lijkt het tenminste) 3 stapjes achteruit. Dan denk je, waar doe ik het voor?
Luna ziet er niet uit, heeft wel wat jeuk, schijnt, maar laat dat niet erg merken, heel soms wel maar meestal niet.
Dan denk ik ook vaak, verdorie, gewoon een bak vreten, .....geen gedoe meer, niets er meer in, geen kruidjes en geen groene blubber, en geven wat ze lekker vind, slechter als nu kan haast niet, maar dan denk ik weer, waar gaat het nu om hier, laat ik me eronder krijgen voor ik alles geprobeerd heb wat in mijn macht ligt? Dus niet he!! 8)
Met Keet hebben we jaren geklooid, en toen het na jaren beter begon te gaan en vaak helemaal weg was gaf me dat toch een heel voldaan gevoel. En uiteindelijk zat ze ,meestal

, mooi in haar vachtje.
Wij wisten met Luna wat we uit het asiel haalden, ik zal er niet over klagen dat ik een hondje heb met huidproblemen maar dat wil niet zeggen dat ik er niet vaak ontzettend van baal en heel vaak erg moedeloos van word. Dan duik ik maar weer het Net op, of maak een afspraak bij Tannetje en dan vind ik weer iets of hoor weer iets of krijg weer wat tips en dan ga ik er weer voor want wie weet,.....is dit de gouden tip of de enig echte oplossing.
Het ergste wat er gebeuren kan, in mij en Luna's geval, is dat ik mijn lang gewenste naakthond krijg en ook daar komen we wel weer over heen, ze moet nog minstens 10 jaar mee en als dat dan uiteindelijk bloot moet zijn dan is dat maar zo, brei ik wel een elegant jumpsuitje voor haar!
Dus, na regen komt zonneschijn etc. etc....

Gewoon de moed erin houden!