Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: Ik ben erg stout geweest vandaag en nu ook super misselijk en opgeblazen pfff.
hannabelgje schreef: qi watteshandig, tegelijk bezig zijn in een topic![]()
hannabelgje schreef: Ok morgen ff googelen, nu moet ik mijn bed in voor weer een nachtje wakker liggentrusten, ik ga ook mijn bedje opzoeken, hopelijk wel om te slapen![]()
Paula1976 schreef: Lees ik nu dat het 14 dagen plan zwaarder is dan 7 dagen juicen!Je moet even schakelen naar 3 maaltijden per dag ipv 5/6 en je mist de simpelheid van alleen sapjes denk ik, plus de video's natuurlijk, haha. En ergens zit er een beetje een gevoel van 'ja maar, ikmag eindelijk weer gewoon eten...' maar nu ben ik op dag 3 en ben ik er weer blij en happy mee. Ik raad je wel aan het boek te gebruiken, heb je wat meer variatie en goede tips zoals de pesto voor de soep, mjammie, vult die ook meteen beter
Hmm....nu vond ik het juicen niet zwaar maar ik verheug mij zeer op het 14 dagen plan.....
Hoe gaat het met het gewichtsverlies deze week bij jullie?
Ik heb nu mijn vastdag en morgen begint mijn Turbo Charge your life!
Succes allemaal!
Paula1976 schreef: Lees ik nu dat het 14 dagen plan zwaarder is dan 7 dagen juicen!Geen last van (behalve de soep) vind het niet zwaarder maar vond de 7 dagen ook niet zwaar, alleen dat ik het kouder had dan normaal
Hmm....nu vond ik het juicen niet zwaar maar ik verheug mij zeer op het 14 dagen plan.....
Hoe gaat het met het gewichtsverlies deze week bij jullie?
Ik heb nu mijn vastdag en morgen begint mijn Turbo Charge your life!
Succes allemaal!
toscak schreef: Ik vind het 14 dagen plan echt helemaal niet te doen. Het voelt als een dieet en dat is precies wat ik niet wil (en ook niet nodig heb). Hoe ik me gisteravond gedragen heb is dan misschien ook het andere uiterste... Dus dat moet beterTerwijl ook het 14 dagen plan niet als dieet bedoeld is, maar ik snap wel wat je bedoelt. Helemaal als je je aan de app versie houdt die ook echt elke maaltijd voorschrijft, terwijl er in het boek ook staat dat je bij het diner ook zelf wat mag bedenken als je je maar houdt aan een proteine met salade of roergebakken groentes, scheelt al weer een heleboel![]()