Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door EllenL
Ja, het is wel pittiger dan de 7 dagen typisch genoeg... ik denk dat de tip dat je niet alles om 'het plan' moet laten draaien wel een goeie is, haha, nou ja, vandaag ging eigenlijk wel lekker. Manlief heeft mijn restje salade op en gaat nu de soep opmaken incl de pesto :D Beetje jammer van de stukjes voorgesneden stokbrood die we nog in de diepvries hebben liggen en waar er nu een paar van in de broodrooster zijn ontdooid... Ik heb de neiging om 'whaaaaa, spons, super slecht!!!' te roepen toch maar onderdrukt :biggrin2:
Door EllenL
Oh, en ik heb trouwens net mijn ontbijt gemaakt voor morgen, heb een date om te gaan bloedprikken met een vriendin om 8.30 :o Nou is dat meestal de tijd dat ik zo ongeveer op sta of net met Angel aan het wandelen ben, dus wordt de wekker zetten voor morgen.... en eens denken of ik mijn qi gong oefeningen voor of na het prikken ga doen ::) Ik heb daar trouwens handige filmpjes van ontdekt, van een vorm die falun dafa heet, makkelijk om te leren, hele duidelijke filmpjes, dus ik ben blij :)
Door EllenL
hannabelgje schreef: Ok morgen ff googelen, nu moet ik mijn bed in voor weer een nachtje wakker liggen  ::)
trusten, ik ga ook mijn bedje opzoeken, hopelijk wel om te slapen ;)
Door Paula1976
Lees ik nu dat het 14 dagen plan zwaarder is dan 7 dagen juicen!  :o

Hmm....nu vond ik het juicen niet zwaar maar ik verheug mij zeer op het 14 dagen plan..... :-\

Hoe gaat het met het gewichtsverlies deze week bij jullie?

Ik heb nu mijn vastdag en morgen begint mijn Turbo Charge your life!

Succes allemaal!
Door EllenL
Paula1976 schreef: Lees ik nu dat het 14 dagen plan zwaarder is dan 7 dagen juicen!  :o

Hmm....nu vond ik het juicen niet zwaar maar ik verheug mij zeer op het 14 dagen plan..... :-\

Succes allemaal!
Je moet even schakelen naar 3 maaltijden per dag ipv 5/6 en je mist de simpelheid van alleen sapjes denk ik, plus de video's natuurlijk, haha. En ergens zit er een beetje een gevoel van 'ja maar, ikmag eindelijk weer gewoon eten...' maar nu ben ik op dag 3 en ben ik er weer blij en happy mee. Ik raad je wel aan het boek te gebruiken, heb je wat meer variatie en goede tips zoals de pesto voor de soep, mjammie, vult die ook meteen beter :D De truc is om weer in het gevoel van blijheid en dankbaarheid te komen dat je dit voor jezelf doet terwijl je ook nog allemaal lekkere dingen mag eten en drinken... Tenminste, dat is mijn conclusie tot nu toe. :D
Ik heb trouwens net gehoord van een vriendin dat de appie noedels heeft gemaakt van mung bonen (van go tan), dus die komen hier na de 14 dagen zeker op het programma!!!
Door Kaio
Paula1976 schreef: Lees ik nu dat het 14 dagen plan zwaarder is dan 7 dagen juicen!  :o

Succes allemaal!
Geen last van (behalve de soep) vind het niet zwaarder maar vond de 7 dagen ook niet zwaar, alleen dat ik het kouder had dan normaal

Gewichtsverlies nog noppes, misschien juist wel ietsje +, maar oged vantevoren bestond mijn eten ook uit hoofdzakeljk sla, groenten en wat vlees
Door toscak
Ik vind het 14 dagen plan echt helemaal niet te doen. Het voelt als een dieet en dat is precies wat ik niet wil (en ook niet nodig heb). Hoe ik me gisteravond gedragen heb is dan misschien ook het andere uiterste... Dus dat moet beter ;D
Door EllenL
toscak schreef: Ik vind het 14 dagen plan echt helemaal niet te doen. Het voelt als een dieet en dat is precies wat ik niet wil (en ook niet nodig heb). Hoe ik me gisteravond gedragen heb is dan misschien ook het andere uiterste... Dus dat moet beter ;D
Terwijl ook het 14 dagen plan niet als dieet bedoeld is, maar ik snap wel wat je bedoelt. Helemaal als je je aan de app versie houdt die ook echt elke maaltijd voorschrijft, terwijl er in het boek ook staat dat je bij het diner ook zelf wat mag bedenken als je je maar houdt aan een proteine met salade of roergebakken groentes, scheelt al weer een heleboel ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door