Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door EllenL
Ik ben deze week ook aan de groene smoothies, is mijn lunch tijdens de training, als muts natuurlijk wel mijn blender vergeten mee te nemen naar de b&b, maar heb de staafmixer van de eigenaren mogen lenen.. wel note to self, straks vast wat mango stukjes en/of aardbeien uit de diepvries halen en vannacht laten ontdooien, want daar kan deze staafmixer echt niet tegen, bevroren fruit, lol
Ik doe wel met spinazie, niet super veel, meer voor het idee. Oh, en ik gebruik een appelsap (flevosap of in dit geval de 'nep' variant van de appie) fles, is 1 liter, en een grotere opening van de fles :)
Door hannabelgje
Ik gisteren sap van appel, spinazie, komkommer, bleekselderij(halve stengel laura), limoen en ananas. Dan in de blender met halve avocado en smullen maar.
Door Inge en Bono
Antonia schreef: Even weer naar boven, dan vind ik het allemaal wat makkelijker terug.
Bladwijzer van maken; dan is ie helemaal makkelijk terug te vinden :)
Door Antonia
Inge en Bono schreef: Bladwijzer van maken; dan is ie helemaal makkelijk terug te vinden :)
Daar ben ik niet zo handig in. Hoe doe ik dat?
Laatst gewijzigd door Antonia op za 29 dec 2012, 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Door -Annemarie-
Antonia schreef: Daar ben ik niet zo handig in. Hoed doe ik dat?
Boven aan het topic staat dit rijtje:
Reageer  Maak bladwijzer  Voeg poll toe  Notificatie  Markeer als ongelezen  E-mail dit topic  Print

Klik op 'maak bladwijzer'.  Vervolgens staat die bij jouw bladwijzers helemaal bovenaan de pagina, in het stukje waar ook je berichten staan:
    Nieuwe reacties op jouw berichten. / Ongelezen berichten.
    Mijn bladwijzers / 29 december 2012 om 22:25:38

Edit: Lida zei het ook al.  :)

Ik heb bij de bladwijzers bijv. de verzamelgroep(en) staan, die zakken ook altijd weg.  ;)
Laatst gewijzigd door -Annemarie- op za 29 dec 2012, 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door -Annemarie-
Afgelopen week was ik niet in m'n eigen keuken. Dat is crisis voor mij.  :-[ :D

Geen smoothies gegeten dus, morgen gelijk weer aan de slag want ik heb een groene smoothie tekort.  :P ;D
Door hannabelgje
Ik kreeg vanmiddag al bijna een paniekaanval toen ik dacht dat ik vergeten was spinazie te kopen voor in mijn smoothies/ sapjes. Gelukkig was de zak spinazie wel in huis maar in de gang uit de tas gevallen :D
Door -Annemarie-
hannabelgje schreef: Ik kreeg vanmiddag al bijna een paniekaanval toen ik dacht dat ik vergeten was spinazie te kopen voor in mijn smoothies/ sapjes. Gelukkig was de zak spinazie wel in huis maar in de gang uit de tas gevallen :D
;D ;D ;D

Ik heb voor 'noodgevallen' een zak diepvries spinazie in de vriezer liggen.  ;D
Door koekje
Flat schreef: is het heel erg als ik zeg dat ik het nooit gedronken heb die smurrie?smoothie?
Nee hoor, ik ben ook nog niet aan de groene smurfensnot. Ik draai wel eens een fruitsapje in de magimix, maar voel totaal geen behoefte om er groente door te doen.
Ik lees ook best vieze dingen hier. Bleekselder enzo. Dat vind ik alleen geschikt als compostbakvulling.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door