Ik doe wel met spinazie, niet super veel, meer voor het idee. Oh, en ik gebruik een appelsap (flevosap of in dit geval de 'nep' variant van de appie) fles, is 1 liter, en een grotere opening van de fles

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Antonia schreef: Even weer naar boven, dan vind ik het allemaal wat makkelijker terug.Bladwijzer van maken; dan is ie helemaal makkelijk terug te vinden
Antonia schreef: Daar ben ik niet zo handig in. Hoed doe ik dat?Boven aan het topic staat dit rijtje:
hannabelgje schreef: Ik kreeg vanmiddag al bijna een paniekaanval toen ik dacht dat ik vergeten was spinazie te kopen voor in mijn smoothies/ sapjes. Gelukkig was de zak spinazie wel in huis maar in de gang uit de tas gevallen![]()
Flat schreef: is het heel erg als ik zeg dat ik het nooit gedronken heb die smurrie?smoothie?Nee hoor!
Flat schreef: is het heel erg als ik zeg dat ik het nooit gedronken heb die smurrie?smoothie?Nee hoor, ik ben ook nog niet aan de groene smurfensnot. Ik draai wel eens een fruitsapje in de magimix, maar voel totaal geen behoefte om er groente door te doen.