Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Sonja
margreet schreef: Jemig Sonja wat een klotesituatie,ik hoop dat ze niet te veel pijn heeft en uiteraard van ons ook een hele berg knuffels ook van haar hondenvrienden :-* :-* we denken aan jullie hoor
Aan Boefje merk je eigenlijk niks, behalve dat ze een beetje snuft. Ze is verder gewoon vrolijk, aanhankelijk, wil graag wandelen en eet goed. Ik krijg niet de indruk dat ze pijn heeft.
Door Ivonne
oef. sodeju.... da's niet mis :o Ik hoop dat de uitslag goed zal zijn en dat boef er goed oud mee kan worden.
Door jeanne
jeetje SOnja, ik lees dit nu pas

wat erg :'(
ik ga duimen voor jullie :-*
sterkte meid
Door Sonja
Dus bel ik net met bibberende vingertjes nadat ik al de hele dag de uren af had zitten tellen. Is die dierenarts er niet en niemand anders kan me aan de uitslag helpen. >:(
Hij is er pas morgenavond weer, dus moet ik dan maar bellen, maar dan heb ik eigenlijk les. :-\
Door Truus
Sonja schreef: Dus bel ik net met bibberende vingertjes nadat ik al de hele dag de uren af had zitten tellen. Is die dierenarts er niet en niemand anders kan me aan de uitslag helpen. >:(
Hij is er pas morgenavond weer, dus moet ik dan maar bellen, maar dan heb ik eigenlijk les. :-\
Jeetje wat is dat erg >:(, nu moet je nog langer in de zenuwen zitten :'(
Was hij onverwacht niet aanwezig?
Door Sonja
Truus schreef: Jeetje wat is dat erg >:(, nu moet je nog langer in de zenuwen zitten :'(
Was hij onverwacht niet aanwezig?
Tja, kennelijk.
Ik had dit tijdstip voor de vakantie met hem afgesproken en hij zou er vanavond zijn. Niet dus. Ik weet ook niet waarom.
Door Truus
Sonja schreef: Tja, kennelijk.
Ik had dit tijdstip voor de vakantie met hem afgesproken en hij zou er vanavond zijn. Niet dus. Ik weet ook niet waarom.
Probeer het nog eens ! Kun je de assistente niet bereiken? :-\ pfffff....weer een nachtje slapen en in onzekerheid.
Door Sonja
Truus schreef: Probeer het nog eens ! Kun je de assistente niet bereiken? :-\ pfffff....weer een nachtje slapen en in onzekerheid.
Ik heb de assistente gesproken en die zei dat hij er niet was.
Door Truus
Sonja schreef: Ik heb de assistente gesproken en die zei dat hij er niet was.
En de assistente kan jouw ook niks vertellen of mag ze dat niet?
Door Sonja
Truus schreef: En de assistente kan jouw ook niks vertellen of mag ze dat niet?
Nee, die wist van niets. Het is ook best wel een grote kliniek.
Door Sonja
sylvia schreef: Jeetje dat is balen en lomp ook neem me niet kwalijk >:(
Ja, ik weet natuurlijk niet waarom hij er niet is. Misschien heeft hij er wel een hele goede reden voor. Maar ondertussen zit ik hier inderdaad te balen.
Door sylvia
Sonja schreef: Ja, ik weet natuurlijk niet waarom hij er niet is. Misschien heeft hij er wel een hele goede reden voor. Maar ondertussen zit ik hier inderdaad te balen.
In iedergeval had hij een bericht voor je achter kunnen laten, iets dat de assistente had kunnen zeggen bv, ook al was hethet spijt de da dat hij weg moest maar hij bespreekt de uitslag liever zelf met u ...ofzoiets
Door Sonja
sylvia schreef: In iedergeval had hij een bericht voor je achter kunnen laten, iets dat de assistente had kunnen zeggen bv, ook al was hethet spijt de da dat hij weg moest maar hij bespreekt de uitslag liever zelf met u ...ofzoiets
Ja, dat was wel aardig geweest. Maar ik kreeg wel de indruk dat hij onverwacht afwezig was.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door