Voor jou en Boef een dikke knuffel

Moderator: Lizzy
margreet schreef: Jemig Sonja wat een klotesituatie,ik hoop dat ze niet te veel pijn heeft en uiteraard van ons ook een hele berg knuffels ook van haar hondenvriendenAan Boefje merk je eigenlijk niks, behalve dat ze een beetje snuft. Ze is verder gewoon vrolijk, aanhankelijk, wil graag wandelen en eet goed. Ik krijg niet de indruk dat ze pijn heeft.![]()
we denken aan jullie hoor
Sonja schreef: Dus bel ik net met bibberende vingertjes nadat ik al de hele dag de uren af had zitten tellen. Is die dierenarts er niet en niemand anders kan me aan de uitslag helpen.Jeetje wat is dat erg
Hij is er pas morgenavond weer, dus moet ik dan maar bellen, maar dan heb ik eigenlijk les.![]()
Truus schreef: Jeetje wat is dat ergTja, kennelijk., nu moet je nog langer in de zenuwen zitten
Was hij onverwacht niet aanwezig?
Sonja schreef: Tja, kennelijk.Probeer het nog eens ! Kun je de assistente niet bereiken?
Ik had dit tijdstip voor de vakantie met hem afgesproken en hij zou er vanavond zijn. Niet dus. Ik weet ook niet waarom.
Truus schreef: Probeer het nog eens ! Kun je de assistente niet bereiken?Ik heb de assistente gesproken en die zei dat hij er niet was.pfffff....weer een nachtje slapen en in onzekerheid.
Sonja schreef: Ik heb de assistente gesproken en die zei dat hij er niet was.En de assistente kan jouw ook niks vertellen of mag ze dat niet?
Truus schreef: En de assistente kan jouw ook niks vertellen of mag ze dat niet?Nee, die wist van niets. Het is ook best wel een grote kliniek.
sylvia schreef: Jeetje dat is balen en lomp ook neem me niet kwalijkJa, ik weet natuurlijk niet waarom hij er niet is. Misschien heeft hij er wel een hele goede reden voor. Maar ondertussen zit ik hier inderdaad te balen.![]()
Sonja schreef: Ja, ik weet natuurlijk niet waarom hij er niet is. Misschien heeft hij er wel een hele goede reden voor. Maar ondertussen zit ik hier inderdaad te balen.In iedergeval had hij een bericht voor je achter kunnen laten, iets dat de assistente had kunnen zeggen bv, ook al was hethet spijt de da dat hij weg moest maar hij bespreekt de uitslag liever zelf met u ...ofzoiets
sylvia schreef: In iedergeval had hij een bericht voor je achter kunnen laten, iets dat de assistente had kunnen zeggen bv, ook al was hethet spijt de da dat hij weg moest maar hij bespreekt de uitslag liever zelf met u ...ofzoietsJa, dat was wel aardig geweest. Maar ik kreeg wel de indruk dat hij onverwacht afwezig was.