Ine schreef: Ja, al is het maar een smily!!ja inderdaad......Sonja..........waar blijf je nou![]()
Moderator: Lizzy
Ine schreef: Ja, al is het maar een smily!!ja inderdaad......Sonja..........waar blijf je nou![]()
Sonja schreef: Ik heb gebeld en Boef heeft een tumor in haar neus.k*t zeg, echt balen Sonja
Het zit vrij achteraan in de neus en is al behoorlijk groot.
Er is een biopt genomen om te zien wat voor tumor het is, maar die uitslag zal nog zeker een week op zich laten wachten. Wat hij wel gunstig vond was dat het tumorweefsel vrij zacht en weinig doorbloed was en hij verwachtte dat als de tumor kwaadaardig zou blijken te zijn, deze nog weinig kans zou hebben gehad om uit te zaaien, daar het ding tegen het kraakbeen aanzat en daar moeilijk doorheen zou weten te komen.
We zullen de uitslag van de biopten af moeten wachten om te bepalen wat we verder moeten doen. Volgens hem was een operatie lastig, maar eventueel wel mogelijk en bij kwaadaardigheid zouden eventueel ook chemo of bestraling mogelijk zijn, maar wat de prognose daar dan van is hangt natuurlijk ook weer af van het soort tumor.
Op dit moment is de situatie niet levensbedreigend. De tumor zit alleen in het linkerneusgat en het rechterneusgat is volledig vrij. Ze kan daardoor gewoon goed ademhalen.
Ik zit er geloof ik even doorheen, nu.![]()
![]()
Sonja schreef: En die stomme Edo heeft z'n telefoon uitstaan!Ja dat is altijd als je ze nodig hebt