Owww ok, ja het voelde idd aan alsof mijn handen gescrubbed waren, droog, dus ik had de behoefte om te gaan smeren met met een handcreme. Dus ik moet gewoon door gaan met smerenDe Geijsjes schreef: Ik heb het boek 100% gifvrij dus ik heb het stukje opgezocht. Dit staat er op bladzijde 54:
Als je begint met kokosolie op je gezicht te smeren kan het zijn dat je huid eerst erg droog aan gaat voelen en gaat schilferen. Dit is een natuurlijke ontgiftingsreactie. Kokosolie heeft een reinigende werking en maakt als het ware je huid schoon door de oude huid weg te schilferen. Na een tijd zul je alleen een schone, zacht aanvoelende huid overhouden. Slechts een enkeling is allergisch voor kokosolie op de huid.
Toen ik het op mijn handen smeerde deed ik dit gewoon zo vanuit het potje geschept, een klein beetje, op je hand en smeren maar, het "smelt" tijdens het smeren door je lichaamswarmte.hannabelgje schreef: Als je het voor je huid en/of haar gebruikt smelt je het dan eerst ofzo?
Op mijn handen vond ik de geur wel mee vallen, vaak hebben handcreme's ook een geur, en nu wat het een lichte bountygeur,