Anne in Duitsland schreef:
Kleine tegenslag vandaag: ik zette een schaaltje gemalen wild (vleesbot en vlees van ree + hert) voor haar neer, en ze begon ook enthousiast te eten, maar blijkbaar viel het niet lekker en toen moest ze kotsen tot echt alles er weer uit was. En nou wil ze ook de konijnenallerlei niet meer.
Ik ben nu weer biokip aan het ontdooien, probeer die later vandaag weer te voeren; hopelijk lust ze dat nog wel, omdat het geen donkerrode substantie is. Zou jammer zijn als van 0 naar 100 en weer terug naar 0 gaan.
Oh joh, ging het net zo goed, hè das balen. Ik hoop dat Bammes nu niet al haar vertrouwen is kwijt geraakt.
Mijn katten moeten ook absoluut geen wild (ik bedoel hier hertevlees mee), en heeeeeeeeeeeel soms, 3 of 4 keer per jaar, een klein sardientje.
Lam is lekker, en kalkoen en kip en konijn. Lam op de eerste plaats, maar ook weer niet altijd.
Paard vindt de een heerlijk, en de ander niet om te vreten, en andersom geldt voor rund. Evenzo met hart, soms is het heerlijk, en soms laten ze het liggen voor de zwervers.