Moderators: koekje, pearlsofpassion
wijkje schreef: Ik heb er hier ook een Madam die weigert..Dus er is nog hoop...Ik weet wat me te doen staat..Gewoon blijven proberen..Mwah, echt geprobeerd had ik het niet. Ik zette het eten eigenlijk voor Sokjes neer. Maar zo ging het een paar maanden geleden ook met de eendagskuikens. Wilde ze nooit hebben; dan volgt een periode van snuffelen en ruiken en nuffig je kont keren dat je ZOIETS toch zeker niet in je aristocratische snufferd stopt, en dan ineens is de knop om en wil ze eigenlijk niets anders meer. Als ik een bakje brokjes neerzet met daarnaast een kuiken, dan stort ze zich dus op dat kuiken! Ik hoop dat het met de biokip net zo zal gaan, en dan hopelijk met steeds meer soorten, totdat ze een volledig vers menu heeft.
Annemarie Rijnveld schreef: Ohhh, dus zij barfte al!!!! Tja wat je buiten echt vers haalt, is veeeuuuuul lekkerder.Muizen vangen deed ze inderdaad al. Meestal eet ze ze ook op, maar soms mag de muis mee naar binnen om te spelen.
Gaat mooi zo joh!! Het kwartje is duidelijk gevallen!!
Anne in Duitsland schreef: Muizen vangen deed ze inderdaad al. Meestal eet ze ze ook op, maar soms mag de muis mee naar binnen om te spelen.Maar die beweegt en kwekt niet, ontbreekt dus de stimulans. Das bij haar het probleem, denk ik. Zet wat leuke bewegende kippetjes in de tuin,
Vogeltjes vangt ze (ondanks het belletje aan d'r halsband), maar ik geloof niet dat ze ze echt opeet. Ik kan natuurlijk een keer een aangeklede kwartel voor haar neerleggen, misschien komt er dan weer een of ander oerinstinct naar boven!![]()
Annemarie Rijnveld schreef: Maar die beweegt en kwekt niet, ontbreekt dus de stimulans. Das bij haar het probleem, denk ik. Zet wat leuke bewegende kippetjes in de tuin,Wat een ontZETtend goed idee!![]()
.
Anne in Duitsland schreef: Bambi heeft net weer een schaaltje gemalen eend op... Jippie!
Enige nadeel: ze heeft de smaak te pakken geloof ik... Op de mat voor de terrasdeur liggen nu: een vleugeltje van het een of ander, een vogelkopje, een muizenkopje en muizendarmen.![]()
Martine-Tom schreef: :-XJummie...Gelukkig is het geen weer om met blote voeten naar buiten te lopen!![]()