Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door lachnat
Ik dacht iets interessants gevonden te hebben maar vind de prijzen best hoog.
Wat vinden jullie?

Prijzen per kilo incl btw bijna alles gaat per kilo alleen wilde eend en fazant karkas gaat per 10kilo

Eendenhart 2,95
Eendenlever 2,95
Wilde eendenkarkas 2,95 - per 10kg
Kippenhart 2,95
Kippenlever 2,95
Kippenmaag 2,95
Fazantkarkas 2,95 - per 10kg
Runder kopvlees 3,25
Runderhart 3,25
Runder spiervlees 3,25
Pens vuil 1,50
Schapenhart 3,95
Schapenpens 2,25
Lamstong 2,95
Lams strotten (met vlees) 2,75
Lamsribben 3,95
Hertenribben 3,95
Hertenvlees 4,95
Paardenvlees 3,85
Paardenlong 2,25
Paardenhart 3,75
Paarden strotten 1,25

Mocht er interesse zijn dan wil ik half/eind januari een levering verzorgen.
Tegen die tijd rij ik ook in een grote bus waar heel veel kilo's in kunnen :biggrin2:
Wil het dan sowieso even alleen voor Utrecht houden vandaar dat ik het hier post  ;)
Hoe de hardheid van de ribben zijn weet ik niet, ik voer geen ribben dus dat zou dan gewoon proberen worden.
Door mirjam Pierik
Het lijkt mij duur, in ieder geval een paar dingen. Paarden orgaan weet ik veel goedkoper, evenals wat van de rund producten. Kukeleku in woeden vraagt 1,50 voor eend en fazant en haas karkassen.

Heb ik zelf nog een ander aanbod/idee: ik weet een paardenslachterij waar b-organen gratis/heel goedkoop zijn, (bijvoorbeeld milt) en lever en tong, hart dacht ik maar ongeveer 1,50 per kilo. Ik zou er wel naar toe willen in onze auto maar manlief wordt erg naar van slachterijen en ik heb geen zin om er alleen heen te gaan. Wil er iemand misschien mee, (Nijkerk, 'donderdag avond zou het moeten zei de slager), en zijn er mensen die graag willen bestellen? Hij is nogal kort van stof dus weet de prijzen niet precies, maar kan nog wel eens proberen een duidelijk antwoord te krijgen over de prijzen. Het is dacht ik ook goedkoper als we veel (rond 100 kilo) bestellen.

Ik hoor het wel.
Mirjam
Door lachnat
mirjam Pierik schreef: Het lijkt mij duur, in ieder geval een paar dingen. Paarden orgaan weet ik veel goedkoper, evenals wat van de rund producten. Kukeleku in woeden vraagt 1,50 voor eend en fazant en haas karkassen.

Heb ik zelf nog een ander aanbod/idee: ik weet een paardenslachterij waar b-organen gratis/heel goedkoop zijn, (bijvoorbeeld milt) en lever en tong, hart dacht ik maar ongeveer 1,50 per kilo. Ik zou er wel naar toe willen in onze auto maar manlief wordt erg naar van slachterijen en ik heb geen zin om er alleen heen te gaan. Wil er iemand misschien mee, (Nijkerk, 'donderdag avond zou het moeten zei de slager), en zijn er mensen die graag willen bestellen? Hij is nogal kort van stof dus weet de prijzen niet precies, maar kan nog wel eens proberen een duidelijk antwoord te krijgen over de prijzen. Het is dacht ik ook goedkoper als we veel (rond 100 kilo) bestellen.

Ik hoor het wel.
Mirjam
Ik vond het ook al duur, trouwens de prijzen van kukeleku zijn ook omhoog naar 2,00 voor eend, fazant een haas.

Met die paardenslachter had ik ook al contact maar het kwam niet uit toen ik belde dus weet nog steeds niet wat hij vraagt voor vlees en strotten. Dat is eigenlijk het enigste waar ik interesse in had. Ik kan denk ik niet met je mee, ik weet morgen of ik donderdag moet werken of niet.
Door Miranda 1
Ik heb nu geen interesse in paard. Maar volgend jaar wil ik het opnieuw elimineren bij mijn Berner dus dan wil ik wel vlees. En als hij er tegen kan in de toekomst meer onderdelen van paard.
Door Aura
baileys schreef: Ik wil graag meebestellen, maar dan moet ik wel een adres hebben ???. Heeft iemand het adres van Aura voor mij, per pb uiteraard.
Je hebt PB!
Sorry dat het even duurde. Ik was het hele weekend naar de Winner en vandaag lag internet eruit...
Door Miranda 1
Ik ga 7 dec naar ic.

Als jullie uiterlijk aankomend weekend aan mij pben wat jullie bestelling is dan mail ik het zondagavond naar ic.

Ja ik kom dus met alles naar aura. Ik verwacht zo rond 14.00 uur te vertrekken uit Rotterdam.
Door Hetty_
Joel, Miranda 1 en ik gaan vrijdag wandelen in het bos Nieuw Wulven.

Vertrek 13.00 uur vanaf de parkeerplaats van het Wellandtcollege Houten, Randhoeve 2, 3992 XH  Houten.

Wie lopen er nog meer mee?
Modderige paden, dus wel laarzen of zo aan.  ;)
Door Khari
Hetty 1 schreef: Joel, Miranda 1 en ik gaan vrijdag wandelen in het bos Nieuw Wulven.

Vertrek 13.00 uur vanaf de parkeerplaats van het Wellandtcollege Houten, Randhoeve 2, 3992 XH Houten.

Wie lopen er nog meer mee?
Modderige paden, dus wel laarzen of zo aan. ;)
helaas ik werk tot 14.00 uur.
Volgende keer weer.

Misschien ook een keer Soestduinen? Vind ik ook erg leuk met de honden
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door